40 مدرسه در مناطق مرزی روستایی احداث می‌شود

تهران (پانا) - رئیس سازمان مدارس غیردولتی و توسعه مشارکت‌های مردمی و خانواده از احداث 40 مدرسه در مناطق مرزی روستایی با تصویب شورای آموزش و پرورش منطقه آزاد اروند خبر داد.

کد مطلب: ۶۹۴۲۲۶
لینک کوتاه کپی شد
به گزارش روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش، سید مجتبی زینی وند در حاشیه جلسه شورای استان خوزستان گفت: شورای های آموزش و پرورشی که در خوزستان برگزار شد، از برنامه های بسیار مفید این سفر بود که در این جلسات نتایج بسیار خوبی برای مدارس غیر دولتی حاصل شد.
وی افزود: تصویب واگذاری 54 قطعه زمین به مدارس غیر دولتی و پرداخت تسهیلات به موسسان این مدارس حرکت بسیار سازنده ای بود که برای ارتقای این مراکز آموزشی در استان خوزستان صورت گرفت.
زینی وند با اشاره به جلسه شورای مناطق مرزی که با حضور وزیر آموزش و پرورش برگزار شد گفت: در این شورا برای احداث 40 مدرسه در مناطق مرزی روستایی برنامه ریزی های مورد نیاز انجام شد. همچنین مصوب شد که در شهرستانهای مرزی آبادان و خرمشهر 12 قطعه زمین به مدارس غیردولتی اختصاص پیدا کند.
وی رشد کمی مدارس غیر دولتی در خوزستان را مثبت ارزیابی کرد و افزود: کارهایی که در طی سفر دو روزه وزیر آموزش و پرورش به خوزستان انجام شد، نقطه عطفی در حمایت از مدارس غیردولتی بود که سبب رشد و کیفیت بخشی به این مدارس می شود و امیدواریم در سفر های بعدی بتوانیم خدمات بیشتری به همکارانمان در مدارس غیر دولتی ارائه دهیم.
زینی وند با تاکید بر نظارت هر چه بیشتر به امر کیفیت بخشی در مدارس غیردولتی، گفت: مشکلات مدارس غیر دولتی با سایر ارگان ها مثل بیمه ،مالیات و شهرداری نیز در این سفر مورد بررسی قرار گرفت و کارگروهی برای پیگیری این مسائل در سازمان غیر دولتی تشکیل شد. و امیدواریم با حل شدن این مشکلات این مدارس هر چه بیشتر به سمت افزایش شاخص های کیفی از نظر آموزشی و پرورشی گام بردارند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار