مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان البرز خبر داد:

"گیمشو" به صورت ماهانه در کرج برگزار می گردد

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان البرز با اعلام برگزاری سلسله رویدادهای گیمشو در کرج گفت: امروز دیگر بازی های صرفا سرگرمی نیستند و اهمیت بازی در سیاستگذاری فرهنگی به عنوان ثقل اقدامات فرهنگی محسوب می‌شود.

کد مطلب: ۶۹۴۱۹۳
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا از البرز در کرج، حمیدی مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان البرز با اعلام برگزاری سلسله رویدادهای گیمشو در کرج گفت: امروز دیگر بازی های صرفا سرگرمی نیستند و اهمیت بازی در سیاستگذاری فرهنگی به عنوان ثقل اقدامات فرهنگی محسوب می‌شود.

وی افزود: بازی ها دارای اثرات مثبت و منفی هستند، گرچه بسیاری از کارشناسان تربیتی معتقدند که بازیهای رایانه ای می تواند اثرات مثبتی مانند تکامل شخصیت و رفتار، پرورش استعدادها، ایجاد خلاقیت، پرورش تمرکز و دقت، انتقال فرهنگ و غیره را به همراه داشته باشند اما متأسفانه می شنویم که هر از گاهی اخباری از مناطق مختلف جهان به گوش می رسد که فلان نوجوان به دلیل این که مثلا 15 ساعت بدون وقفه مشغول بازی با کامپیوتر بود، دچار حمله های عصبی شد و کارش به بیمارستان کشیده است. البته آسیبهای نهانی نیز در بازی های رایانه ای نهفته است که می توان با آموزش صحیح به کودکان و نوجوان از آنها جلو گیری کرد.

حمیدی در ادامه گفت: صنعت بازی‌های رایانه ای برخلاف فکر و نظر و نقطه‌ دید عده‌ای، یکی از پرسودترین و پایدارترین صنایع دهه‌ اخیر است که باعث ایجاد شغل برای افراد متخصص بسیاری خواهد شد .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار