نشست آموزشی مربیان پیشتاز در کانون شهدای فرهنگی پاکدشت

پاکدشت (پانا) - کارگاه آموزشی مربیان پیشتاز تشکلات دانش آموزی کلیه مدارس پاکدشت در کانون شهدای فرهنگی شهرستان پاکدشت برگزار شد.

کد مطلب: ۶۹۴۰۶۷
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا شهرستان های تهران، محبوبه شیرین خواه کارشناس واحد سازمان دانش آموزی شهرستان پاکدشت از حضور 60مربی پیشتازان و فرزانگان در کانون شهدای فرهنگی جهت آموزش و ارتقای سطح علمی این مربیان خبر داد و افزود: تمام هم و غم ما ایجاد گروه های تشکلات دانش آموزی آماده در مدارس می باشد که تمام توانمندی ها و منش های سازمان را نیز در عمل هم در زندگی شخصی هم در زندگی اجتماعی خود پیاده کنند.

زینب علی اکبری کارشناس واحد سازمان دانش آموزی ضمن درخواست همکاری جهت اعلام فراخوان برای جذب خبرنگار در سطح مدارس و آموزش و ساماندهی خبرنگاران حاذق گفت: برآنیم تا با کمک شما مربیان و همکاران گرانقدر مشکلات و کمبود های تشکیلات در سطح مدارس را مرتفع نموده و دانش آموزان را برای اهداف آرمان های سازمان که هماهنگ با نظام جمهوری اسلامی میهنمان آماده سازیم.

زهرا دبیرزاده مدیریت مدرسه دخترانه شهید چوزوکلو گفت: عضویت در تشکیلات دانش آموزی و توانمند سازی دانش آموزان برای حضور موفق در جامعه افتخار ماست.

وی در ادامه افزود: ما به نیت دوازده معصوم دوازده منش در تشکیلات دانش آموزی داریم و سعی همه باید بر این باشد که علاوه بر عمل بر این منش ها الگوی عملی برای دانش آموزان باشیم.

شایان ذکر است که در این جلسه شیوه ثبت دانش آموزان تشکیلاتی در سامانه پیشفر به مربیان آموزش داده شد و برخی اقلام تشکیلاتی به مربیان تحویل داده شد و انواع گره زنی،سرود های تشکیلاتی و نحوه آماده شدن گارد پرچم برای همایش ها آموزش داده شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار