معاون پژوهشی اداره کل آموزش و پرورش استان:

هوشمند سازی مدارس نیازمند بستر سازی است

محمود سیفی نیا معاون پژوهش،برنامه ریزی وتامین نیروی انسانی آموزش وپرورش استان زنجان درگردهمایی مدیران و معاونان فناوری مدارس ناحیه دو با موضوع هوشمند سازی مدارس گفت:هوشمند سازی مدارس نیازمند بستر سازی است

کد مطلب: ۶۹۴۰۵۲
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا زنجان،به نقل از روابط عمومی آموزش و پرورش ناحیه دو استان زنجان،گردهمایی هوشمندسازی با حضور مدیران و معاونان فناوری مدارس این ناحیه و مسئولان استانی و شهرستانی در سالن اجتماعات کانون امام خمینی(ره) برگزار شد.

محمود سیفی‌نیا معاون پژوهش، برنامه‌ریزی و تامین نیروی انسانی آموزش و پرورش استان زنجان در این گردهمایی با اشاره به گسترش و پیشرفت روزافزون دانش فناوری اطلاعات در جهان، گفت: با توجه به نقش ممتاز مدیران مدارس در نظام نوین تعلیم و تربیت، آنان می‌توانند محور تحقق خدمات الکترونیکی آموزش و پرورش باشند.

وی ادامه داد: همچنین باید به ارتقای مهارت‌ها و دانش معلمان در این زمینه افزوده و بسترهای لازم برای هوشمندسازی مدارس را فراهم سازیم.

در ابتدای این مراسم حسن مظفری مدیر آموزش و پرورش ناحیه دو زنجان نیز با اشاره به ابلاغ سیاست‌های کلی مقام معظم رهبری در زمینه‌ی توسعه‌ی خدمات الکترونیکی در جامعه، گفت: ارائه‌ی خدمات الکترونیکی در زمینه‌های ستادی و آموزشی، موجب چابک شدن بدنه‌ی عریض و طویل وزارت آموزش و پرورش خواهد شد.

مظفری افزود: مبادا غفلت از آموزش‌های ضمن خدمت، همچون برگزاری چنین کارگاه مفیدی، موجب عدم استفاده از امکانات و تکنولوژی‌های موجود در حوزه‌ی فناوری اطلاعات در مدارس شود. و در غیر این صورت نظام تعلیم و تربیت آسیب‌های بزرگی را به خود خواهد دید.

گفتنی است در این مراسم کارشناسان و متخصصان این حوزه به بیان نکات لازم و راه‌حل مشکلات احتمالی در مدارس پرداختند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار