سعید فتاحی:

برگزاری یا لغو دیدار استقلال و ایران جوان تا یک ساعت آینده اعلام می‌شود

تهران (پانا) – رئیس کمیته مسابقات سازمان لیگ برتر از تصمیم‌گیری برای برگزاری یا عدم برگزاری دیدار استقلال تا ساعتی دیگر خبر داد.

کد مطلب: ۶۹۳۹۴۲
لینک کوتاه کپی شد

روز گذشته پس از جلسه کمیته اضطرار آلودگی هوای تهران این کمیته اعلام کرد شرایط برای برگزاری دیدارهای فوتبال در تهران فراهم نیست و دیدار تیم‌های استقلال و پرسپولیس در جام حذفی برگزار نخواهد شد. البته به فاصله چند دقیقه سازمان لیگ این موضع را رد کرد و از برگزاری دیدارها طبق برنامه خبر داد.

اما صبح امروز سعید فتاحی مسئول برگزاری مسابقات لیگ برتر در گفت‌وگویی که با رادیو ورزش داشت گفت: براساس قوانین فیفا یک ساعت قبل از بازی می‌توان درباره لغو دیدار تصمیم‌گیری کرد؛ سازمان لیگ در حال بررسی شرایط است و تا یک ساعت آینده درباره برگزاری یا عدم برگزاری دیدار استقلال تصمیم‌گیری خواهد شد. درباره بازی پرسپولیس هم فردا تصمیم‌گیری می‌شود.

فتاحی در بخش دیگری از اظهاراتش احتمال برگزاری دیدار استقلال و ایران جوان بوشهر را در کرج یا شهر قدس رد کرد و گفت استقلال با توجه به میزبانی به حضور در این ورزشگاه‌ها رضایت نخواهد داد.

موضوع بعدی حرف‌های سعید فتاحی قرعه‌کشی جام حذفی است. او گفت اگر دیدارهای تهران لغو شود تکلیف قرعه‌کشی به آینده موکول خواهد شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار