عضو شورای شهر تهران در گفت‌وگو با پانا:

رفع مشکلات «محله بهشتی» شهر ری در دستور کار شورای شهر

تهران (پانا) - عضو کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای شهر تهران از تعامل شورای شهر با شهرداری و نیروی انتظامی برای حل مشکلات «محله بهشتی» در شهرری تهران خبر داد.

کد مطلب: ۶۹۳۶۴۵
لینک کوتاه کپی شد

حسن خلیل آبادی در گفت‌وگو با پانا، درخصوص مشکلات محله بهشتی در شهرری تهران اظهارداشت: این محله که در منطقه 20 تهران قرار دارد، دارای مشکلات مختلفی است و از آنجا که میان اتوبان و راه آهن تهران - مشهد واقع شده گویا جزو منطقه شهرری نیست و به همین دلیل مورد بی‌توجهی قرار گرفته است.

عضو کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای شهر تهران افزود: در برخی از نقاط محله بهشتی در شهرری از جمله شهرک فاطمیه فضاهای خلوتی وجود دارد که به محل تردد افراد نامناسب تبدیل شده است. در این محله فضاهای زیادی برای احداث اماکن ورزشی و فرهنگی وجود دارد که باید به آن توجه کرد.

وی تأکید کرد: به دنبال این هستیم که با تعامل با شهرداری و نیروی انتظامی از مشکلات و آسیب‌های محله بهشتی کاسته شود و مراقبت‌های خاص در این محله صورت بگیرد که فضاهای عمومی برای مردم جای مناسبی باشد و فضا برای خانواده‌های ساکن در این محله امن باشد.

خلیل آبادی همچنین درباره روشنایی خیابان‌های محله بهشتی نیز گفت: بسیاری از معابر این خیابان از نظر روشنایی مشکل دارد که با همکاری شهرداری و فرمانداری تهران در بازدیدی که از این محله خواهیم داشت، این مشکلات را حل کنیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار