رزمایش آغاز طرح انتظامی- ترافیکی زمستان 1396 با حضور دستگاه های خدمات رسان

رزمایش آغاز طرح انتظامی- ترافیکی زمستان 1396با حضور دستگاه های خدمات رسان اعم از پلیس راه، راهداری و حمل ونقل جاده ای، هلال احمر، اورژانس و آتش نشانی در استان البرز برگزار شد.

کد مطلب: ۶۹۳۵۲۸
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا از البرز در کرج، مهرداد جهانی مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان البرز در این مراسم با اعلام آمادگی کامل این بخش برای انجام راهداری زمستانی، گفت: در طرح راهداری زمستانی 20 اکیپ زمستانی در قالب 250 راهدار و با 85 دستگاه انواع ماشین آلات سنگین و نیمه سنگین راهداری ودر 13 پایگاه راهداری آماده خدمات رسانی هستند.

وی افزود: علاوه بر عملیات اجرایی راهداری، مرکز مدیریت راه های استان البرز نیز به صورت شبانه روزی با استفاده از تجهیزات حمل و نقل هوشمند اعم از 25 دستگاه دوربین نظارت تصویری، 44 دستگاه تردد شمار و 21 سامانه کنترل سرعت و ثبت تخلفات، تردد ها و ترافیک استان را بررسی و با هماهنگی سایر ارگانها شرایط سفری ایمن را برای هموطنان فراهم می نماید.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان البرز، ضمن توصیه به مسافران برای رعایت قوانین مقررات ورانندگی ،همراه داشتن تجهیزات زمستانی و ایمنی برای سفر در فصل سرما را ضروری ذکر کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار