رونمایی از حریف اروپایی تیم ملی در نوروز 97 / قطر میزبان بازی دوستانه ایران می‌شود

تهران (پانا) – در ادامه روند تلاش برای مهیا کردن حریف‌های تدارکاتی به نظر می‌رسد یک تیم اروپایی را باید اولین رقیب تیم ملی ایران در فروردین ماه 97 دانست.

کد مطلب: ۶۹۳۴۵۲
لینک کوتاه کپی شد

در حالی که تیم ملی ایران تنها 6 ماه تا آغاز جام جهانی 2018 و حضور در گروه مرگ زمان دارد فدراسیون فوتبال تلاش‌های ویژه‌ای برای تدارک مناسب برای کارلوس کی‌روش انجام می‌دهد.

روز پنجشنبه بود که فدراسیون فوتبال ازبکستان بطور رسمی اعلام کرد تیم ملی این کشور با ایران در تاریخ 28 اردیبهشت ماه به میزبانی تهران دیداری دوستانه برگزار خواهد کرد حالا به نظر می‌رسد دومین دیدار تدارکاتی تیم ملی هم قطعی شده است.

مهدی تاج که روز پایانی هفته گذشته برای امضا تفاهم نامه به قطر سفر کرده بود در جریان این سفر با رئیس فدراسیون یونان هم دیداری داشته است و شنیده می‌شود این دیدار زمینه‌های برگزاری دیدار تدارکاتی ایران و یونان را فراهم کرده است.

از آنجا که اردوی تیم ملی یونان با حضور ستاره‌های این تیم در روزهای ابتدایی فروردین ماه در قطر تقریبا قطعی شده است و قرار است آنها با تیم ملی قطر دیداری دوستانه برگزار کند شنیده‌ها حاکی از این است که دوحه میزبان دومین دیدار دوستانه یونان در فیفادی ماه فروردین باشد و تیم ملی ایران به میزبانی قطر دیداری دوستانه را با این تیم اروپایی برگزار کند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار