دانش آموز معلول لرستانی ، مدال طلای مسابقات دو ومیدانی 2017 امارات را کسب کرد

عرفان رضایی ، دانش آموز دبیرستان حرفه ای ابوعلی سینا شهرستان خرم آباد درسومین دوره مسابقات پاراآسیایی امارات 2017 امارات در ماده پرتاب نیزه کلاس f33 موفق به کسب مدال طلا شد.

کد مطلب: ۶۹۳۳۵۷
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا ازلرستان ، سرپرست اداره آموزش و پرورش استثنایی لرستان با اعلام این خبر افزود : سومین دوره بازی های پارا آسیایی جوانان از ۱۹ تا ۲۲ آذر ماه جاری با شرکت ۸۰۰ ورزشکار از کشورهای ایران، امارات متحده، بحرین، چین، هنگ کنگ، اندونزی، هند، عراق، ژاپن، قزاقستان، قرقیزستان، کره جنوبی، عربستان ،کویت، ماکائو، مالزی، مغولستان، نپال، عمان، پاکستان، فیلبپین، فلسطین، سنگاپور، سریلانکا،تایلند، تاجیکستان، ترکمنستان، ازبکستان، ویتنام و یمن به میزبانی امارات متحده و در شهر دوبی به مدت چهار روز برگزار شد.

زهرا نظری تاکید کرد : در این دوره از مسابقات شرکت کنندگان در رشته های دو و میدانی، بدمینتون، بوچیا، گلبال، وزنه برداری، شنا، تنیس روی میز و در دو بخش کم توانان جسمی ، حرکتی و نابینایان ،کم بینایان با هم به رقابت پرداختند.

وی ادامه داد : در پایان سومین دوره بازی های پاراآسیایی جوانان، کاروان ایران با 118 مدال در جایگاه دوم قرار گرفت و از این تعداد، 85 مدال سهم ورزشکاران جوان کشورمان در بخش معلولین بود.

نظری اضافه کرد : کاروان ایران که با 114 ورزشکار در دو بخش ورزشکاران دارای معلولیت و ورزشکاران کم بینا و نابینا در این مسابقات حضور یافته بود موفق شد به 39 مدال طلا، 44 مدال نقره و 35 مدال برنز دست یاد و با 118 مدال کسب شده،پس از ژاپن که قهرمان این مسابقات شد، در جایگاه دوم قرار گرفت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار