بانوان هم می توانند / برگزاری جشنواره سفره ایرانی در قم

جشنواره سفره ایرانی با حضور مسئولین و استقبال پرشور بانوان در بوستان نرگس قم برگزار شد.

کد مطلب: ۶۹۳۱۸۵
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا از قم، روز پنجشنبه جشنواره سفره ایرانی با حضور مسئولین و استقبال پرشور بانوان در بوستان نرگس قم برگزار شد.
روحانی مسئول اجرایی جشنواره گفت: جشنواره سفره ایرانی که در بوستان نرگس برگزار می شود کاری از کانون های فرهنگی مساجد استان قم است که با همکاری سازمان فرهنگی وارزشی شهرداری قم و اداره کل ارزش و جوانان استان قم برگزار شد.

وی با اشاره به دعوت از خانم های کار آفرین مسجدی در این جشنواره، افزود: هدف از برگزاری این جشنواره این بود که بتوانیم با هزینه های کمتر محصولات سالم را در چرخه غذایی خانواده ها وارد کنیم به این وسیله به اقتصاد خانواده کمک کنیم که خانواده با هزینه کمتر بتواند اداره شود؛ همچنین از این جشنواره یک هدف دیگری نیز داشتیم که آن نگاه ارزشی به بانوان که به عنوان یکی از ارکان خانواده می شود داشت؛ چرا که همیشه نگاهی که به بانوان می شود شاید آن نگاه درست و جامع نباشد، خانم ها در کنار تمام مسئولیت هایی که دارند باید در بحث اقتصاد خانواده و همچنین سلامتی خانواده که بسیار مهم است ورود پیدا کنند تا بتوانند به خانواده کمک کنند.
روحانی در ادامه تصریح کرد: ما در این جشنواره نشان دادیم که بانوان مسجدی می توانند این کار را انجام دهند چه بسا خانواده ای را سرپرستی کنند و ما در اینجا بعضی بانوان را داریم که خانواده ای را سرپرستی می کنند.
مسئول اجرایی جشنواره در پایان خاطر نشان کرد: این جشنواره در سطح خود یکی از بهترین جشنواره های استان قم بود و امیدواریم در سال های آینده با فراخوان بهتر و حتی مکان هایی که خانواده ها بتوانند از این جشنواره ها بازدید کنند را داشته باشیم و ما در این راستا تمام تلاش خود را می کنیم.


/ حانیه عطایی /

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار