دانشجویان برنامه ریزی درسی دانشگاه الزهرا از سازمان پژوهش بازدید کردند

تهران (پانا) - دانشجویان و اساتید رشته برنامه ریزی درسی دانشگاه الزهرا در قالب برنامه یک روز با درهای باز سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزشی میهمان این سازمان شدند.

کد مطلب: ۶۹۲۷۷۲
لینک کوتاه کپی شد

سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزشی امروز چهارشنبه ۲۲ آذر ۹۶ در تازه ترین برنامه یک روز با درهای باز میزبان هیات علمی و دانشجویان رشته برنامه ریزی درسی دانشگاه الزهرا بود.

گروه دانشگاه الزهرا ضمن دیدار با حجت الاسلام والمسلمین محمدیان رئیس سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزشی با مدیران دفتر تالیف کتب درسی به بحث و تبادل نظر پرداختند.

بازدید از بخش های دفتر تالیف کتب درسی از دیگر بخش های این برنامه بود که یدالله رهبری نژاد معاون دفتر تالیف کتب درسی عمومی و متوسطه نظری توضیحاتی در خصوص روند تالیف کتابهای درسی و مراحل ارزشیابی و اعتبارسنجی کتابهای جدید و آموزش معلمان در تدریس این کتابها ارائه کرد.

مژده وزیری عضو هیات علمی دانشگاه الزهرا به نمایندگی از گروه برنامه ریزی درسی لوح یادبودی به حجت الاسلام محمدیان اهدا کرد.

وزیری خواهان همکاری بیشتر میان دانشگاه الزهرا و سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزشی در بخش روانشناسی تربیتی و برنامه ریزی درسی شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار