تبلور غیرت انقلابی دانش آموزان قم در «تابلونوشته های ضدصهیونیستی»

دانش آموزان مدارس استان قم با «تابلونوشته های ضدصهیونیستی»، غیرت انقلابی و بصیرت سیاسی خود را در اعالم انزجاز از آمریکا و رژیم اشغالگر قدس به نمایش گذاشتند.

کد مطلب: ۶۹۲۶۰۶
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا از قم، دانش آموزان مدارس مختلف استان قم همنوا با دانش آموزان بیدار کشورهای مظلوم جهان، با انتشار تصاویری از تخته سیاه مدارس، پیام حمایت از قدس قبله نخست مسلمانان را از سنگر مدرسه و با هشتک های #القدس_لنا #القدس_عاصمة_فلسطين_الأبدية به جهانیان مخابره کردند.

دانش آموزان انقلابی با طراحی نمادهای خلاقانه، ضمن مخالفت با اقدام اخیر رئیس جمهور امریکا در انتقال سفارت آمریکا از تل آویو به قدس و انتخاب این شهر به عنوان پایتخت رژیم کودک کش صهیونیستی، از جریان مقاومت فلسطین حمایت کرده و بر روی «تخته سیاه» های مدارس نوشتند: «رژیم صهیونیستی 25سال آینده را نخواهد دید؛ آن گاه دیگر پایتختی وجود نخواهد داشت»

در برخی مدارس نیز دانش آموزان با امضای توماری به محکومیت صهیونیستی سازی قبله گاه اول مسلمین و توطئه های رئیس جمهور امریکا پرداختند و حمایت خودشان از کودکان و نوجوانان فلسطینی را اعلام داشتند.

با گسترش جریان حمایت از قدس و مقاومت در فضای مجازی، حمایت های گسترده دانش آموزان سراسر کشور در حال انتشار در فضای مجازی و رو به افزایش است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار