مسئول اردویی سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل:

۹ هزار دانش‌آموز دختر و پسر اردبیلی به اردوهای راهیان نور اعزام شدند

مسئول اردویی سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل گفت: اردوهای راهیان نور شمال‌غرب کشور دانش‌آموزی از ۲۰ مهر ماه آغاز شده بود که با اعزام ۹ هزار دانش‌آموز دختر و پسر پایه دهم و یازدهم استان به مناطق عملیاتی شمال‌غرب کشور به اتمام رسیده است.

کد مطلب: ۶۹۲۵۲۸
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا استان اردبیل،صالح زارعی در جلسه ساماندهی اردوهای راهیان نور اردبیل اظهار داشت: راهیان نور یک ابزار بسیار مستحکم برای انتقال فرهنگ ایثار و شهادت است که متعلق به همه اقشار جامعه است و تمام سعی ما بر این است که بتوانیم این فرهنگ ارزشمند را در بین نسل جوان و امروزی جامعه به طور همه‌جانبه نهادینه کنیم .

وی افزود: تبیین و یادآوری سیره و روش شهدای والامقام و ترویج آن در جامعه از اهداف مهمی است که همه ما در این زمینه مسئول هستیم چرا که همه باید بدانند که دشمنان در برهه‌های زمانی مختلف سعی در پیاده‌سازی نقشه‌ها و توطئه‌های خود دارند و با پایمال کردن ارزش‌ها و اعتقادات اسلامی می‌خواهند نقشه‌ها و توطئه‌های خود را عملی کنند .

مسئول اردویی سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل با اشاره به آغاز اردوهای راهیان نور شمال‌غرب کشور دانش‌آموزی از 20 مهر ماه گفت: در حال حاضر با اعزام 9 هزار دانش‌آموز دختر و پسر پایه دهم و یازدهم استان به مناطق عملیاتی شمال‌غرب کشور به اتمام رسیده است که مهم‌ترین هدف ما از برگزاری این اردوها این است که دانش‌آموزان از نزدیک در جریان فداکاری‌ها و ایثارگری‌های شهدای والامقام، جانبازان و ایثارگران قرار بگیرند .

زارعی اظهار کرد: اثرگذاری راهیان نور به جان و دل دشمنان هراس و ترس می‌اندارد که به همین دلیل با تهاجمات و هجمه‌های فرهنگی سعی بر کاهش اثرگذاری این اردوها دارند که به همین منظور نیاز است جوانان و نوجوانان کشورمان آگاهی و هوشیاری داشته باشند و تحت تاثیر این تهاجمات قرار نگیرند .

وی بیان کرد: الگوگیری از زندگی شهیدان و سیره و روش آن‌ها به عنوان مهم‌ترین اقداماتی است که در این زمینه باید همگان تلاش و سعی خود را مبنای کار قرار دهند و هیچ کوتاهی نداشته باشند چرا که برای دستیابی به یک زندگی متعالی و ارزشمند برای شهیدان دستاورد فداکاری‌ها و ایثارگری‌هایی است که از مکتب عاشورا به یادگار مانده است .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار