تجمع معلمان حق التدریسی در مقابل خانه ملت

تهران (پانا) - تعدادی از معلمان حق‌التدریسی صبح امروز و در جریان برگزاری جلسه علنی مجلس شورای اسلامی در مقابل خانه ملت تجمع کردند.

کد مطلب: ۶۹۲۳۴۱
لینک کوتاه کپی شد

معلمان حق‌التدریسی برای چندمین بار با حضور در مقابل ساختمان مجلس شورای اسلامی خواستار رسیدگی مسئولان به مشکلات و مطالبات خود شدند .

این گروه از تجمع‌کنندگان از صبح امروز با در دست داشتن پلاکاردهایی در محوطه مقابل ساختمان پارلمان تجمع کرده و با سردادن شعارهایی خواستار تعیین تکلیف وضعیت استخدامی خود شدند .

بر این اساس، در حالی که تعدادی از مراجعه‌کنندگان به ساختمان مجلس امروز نیز همچون روزهای قبل با حضور در مقابل ساختمان مجلس، خواهان ورود به پارلمان و ملاقات با نمایندگان خود در خانه ملت شده بودند، مسئولان حاضر به تحویل گرفتن وسایل آن‌ها نشدند و این در حالی است که مراجعه‌کنندگان بنابر روال عادی ملاقات‌های مردمی باید کیف و وسایل غیرضروری همراه این افراد را پیش از ورود به مجلس شورای اسلامی تحویل گرفته و سپس با انجام هماهنگی‌های لازم با مسئولان حراست، وارد ساختمان بهارستان شوند .

با تمام این موارد و با درنظرگیری قوانین مربوط به ملاقات مردم با نمایندگان مجلس، امروز مسئولان بهارستان علاوه بر عدم دریافت وسایل مراجعه‌کنندگان و معلمان معترض، از ورود آن‌ها به‌منظور ملاقات با نمایندگان تا پیش از ساعت ۱۲ یعنی زمان پایان جلسه علنی مجلس ممانعت به عمل آوردند .

درپی حمله تروریستی خردادماه امسال به مجلس شورای اسلامی که به شهادت تنی چند از کارکنان قوه مقننه انجامید، تغییراتی در نحوه ورود و خروج به ساختمان بهارستان و برگزاری تجمعات مردمی مقابل مجلس شورای اسلامی اعمال شد که این امر در پاره‌ای از موراد موجبات نارضایتی ملاقات‌کنندگان مردمی و تجمع‌کنندگان را فراهم آورده است. .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار