برگزاری همایش مهندسی کنکور در درگز

همایش مهندسی کنکور ویژه دانش آموزان سال چهارم متوسطه در روز دوشنبه 20 آذر در سالن ارشاد درگز برگزار شد

کد مطلب: ۶۹۲۳۱۵
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا خراسان رضوی، همایش مهندسی کنکور ویژه دانش آموزان سال چهارم متوسطه در شهرستان درگز با حضور رحیم زاده کارشناس مهندسی کنکور استان، مسئولین آموزش و پرورش ، دانش آموزان و معلمان برگزار شد.
رحیم زاده با تاکید بر اینکه سال ها در بهترین مناطق تدریس داشته، بیان داشت: باید دین خود را به فرزندان مناطق محروم ادا کنم. در این مناطق برای پیشرفت بیشتر دانش آموزان و کسب نتایج بهتر در کنکور، دبیران بومی باید از نظر علمی و ارائه مشاوره تخصصی دروس تقویت شوند. امکان دارد بعضی مشاوران به علت بعد مسافت و گاهی مشکلات دیگر حاضر به تدریس در شهرستان ها نشوند اما مدرسان بومی همیشه در دسترس دانش اموزان هستند. در نتیجه باید دبیران بومی را مجهز کرد و دانش اموزان باید به دبیران خود اعتماد کنند. دبیران شهرستان شناخت بیشتری روی دانش اموزان خود دارند و با فرهنگ شهر خود آشنایی بیشتری دارند و در نتیجه بهتر می توانند کمک حال کنکوری ها باشند.


وی در رابطه با اشتباهات متداول داوطلبان در کنکور و بحث های مشاوره ای و کنترل استرس برای دانش آموزان سخنرانی کرد و با طرح پرسش و پاسخ تلاش در رفع معضلات و مشکلات کنکوری ها کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار