معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش شهرستان های تهران:

انتخاب رئیس هیئت ورزش دانش آموزی شهرستانهای تهران به سرپرستی تیم بوچیا

تهران (پانا) - رئیس هیئت ورزش دانش آموزی به عنوان سرپرست تیم ملی جوانان بوچیا اعزامی به مسابقات پاراآسیایی جوانان 2017 امارات- دبی انتخاب شد.

کد مطلب: ۶۹۱۹۹۸
لینک کوتاه کپی شد

محمد رحیم معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران و دبیر انجمن بوچیای فدراسیون جانبازان و معلولین از انتخاب احمد ساریجالو به عنوان سرپرست تیم ملی جوانان بوچیا اعزامی به مسابقات پاراآسیایی جوانان 2017 امارات- دبی خبر داد.

وی افزود: ساریجالو به مدت 12 سال در رشته بوچیا فعالیت کرده است و در سال های اخیر به عنوان رئیس کمیته داوران انجمن بوچیای کشور منصوب شده است .

معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران گفت: سومین دوره بازی های پاراآسیایی جوانان با حضور ورزشکاران ۳۰ کشور آسیایی در کشور امارات افتتاح می شود و ملی پوشان کاروان خلیج فارس با یکصد و 14 ورزشکار در هفت رشته ورزشی در دو بخش کم توانان جسمی و نابینایان و کم بینایان به مصاف حریفان آسیایی می روند.

رحیم ادامه داد: کاروان ایران در سال ۲۰۱۳ و در جریان دومین دوره بازی های پاراآسیایی جوانان در مالزی با ۲۷ مدال طلا، ۱۳ مدال نقره و ۱۸ برنز و مجموع ۵۸ مدال در جایگاه دوم قرار گرفت.

گفتنی است ، احمد ساریجالو در انتخابات امسال وی به مدت 4 سال به عنوان رئیس هیئت ورزش دانش آموزی شهرستان های استان تهران برگزیده شد و به عنوان کارشناس تربیت بدنی و سلامت منطقه چهاردانگه نیز فعالیت می کند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار