کارشناس تربیت بدنی اداره آموزش و پرورش حاجی آباد خبرداد:

برگزاری مسابقات شطرنج بین مدارس در حاجی آباد

کارشناس تربیت بدنی اداره آموزش و پرورش حاجی آباد از برگزاری مسابقات شطرنج مدارس پسرانه صبح امروز در مدرسه نمونه دولتی مصطفی خمینی(ره) این شهرستان خبرداد.

کد مطلب: ۶۹۱۹۸۰
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا از هرمزگان، صبح امروز با حضور معلمین و مسئولین، مسابقات شطرنج در سه دوره ابتدایی،متوسطه اول و متوسطه دوم پیگیری شد که در آخر نفرات برتر هر دوره شناخته و معرفی شدند.

سالاری پور کارشناس تربیت بدنی آموزش و پرورش حاجی آباد گفت: حضور شما پسران در این دوره از مسابقات نشانگر سطح بالای این دوره از مسابقات است.

وی افزود: شطرنج یعنی خلاقیت،یعنی تفکر و صبر زیاد که داشتن هر یک از این ها برای انسان ها یک موفقیت بزرگ است که شما با حضور خودتان نشان دادید انسان هایی بزرگ با جثه های کوچک هستید زیرا اگر شما این سه اصل مهم را نداشته باشید هرگز پیروز این بازی نخواهید شد پس حتما شما با داشتن دانش و سه اصل مهم پا به این میدان گذاشتید و شما آینده بسیار درخشان و آینده سازان این شهر و جامعه هستید.

کارشناس تربیت بدنی آموزش و پرورش حاجی آباد عنوان کرد: شطرنج یک بازی با قدمت بسیار زیاد است که نشانگر تاریخ سرزمین ماست و یاد گرفتن آن‌ برای اوقات فراغت بسیار مفید است.

در پایان این مسابقات با اهدای جوایز نفیس از نفرات برتر تقدیر و تشکر شد.

خبرنگار پانا: آریان‌ نجار زاده/انتشار: قاسم نگاری

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار