در گفت‌و‌گو با پانا:

عابدینی:فشار بر شمشیربازی زیاد است/ نتیجه تیم ملی در جام‌جهانی خوب بود

تهران (پانا) – شمشیربازی المپیکی ایران فشار زیاد حضور در مسابقات متعدد را عامل نتیجه نگرفتن‌ تیم ملی دانست.

کد مطلب: ۶۹۱۸۵۰
لینک کوتاه کپی شد

مجتبی عابدینی شمشیرباز المپیکی تیم ملی ایران در گفت و گو با پانا درباره کمیسیون ورزشکاران و حضورش در این مجموعه گفت: تشکیل کمیسیون کار جدیدی بود که شکل گرفت. امیدوارم که ما ورزشکارهایی که در این کمیسیون حضور داریم نقش برجسته ای در تصمیمات ورزشی کشور داشته باشیم.

وی ادامه داد: این موضوع خیلی مهم بود که کسی برای ورزشکاران تصمیم گیری کند که خودش از خانواده آنها باشد و همه مشکلات و محرومیت‌ها را دیده باشد. به هر حال این حرکت نوپا است و ما همه تلاش‌مان را می‌کنیم تا بهترین کارکرد را داشته باشیم.

عابدینی درباره مهمترین موضوعی که در کمیسیون مورد بررسی قرار گرفته، اظهار کرد: در حال حاضر توجه به تیم‌های پایه یکی از اولویت‌های اصلی ماست. تیم‌های پایه در همه رشته‌ها مشکلات و محدودیت‌های زیادی دارند و با کمبود بودجه هم روبه رو هستند. فعلا موضوع بررسی کمیسیون تیم‌های پایه است تا بتوانیم وضعیت آنها را بهبود دهیم.

شمشیربازی المپیکی ایران درباره وضعیتش عنوان کرد: خدا را شکر همه چیز خوب پیش می‌رود. ما این چند وقت مسابقات زیادی داشتیم؛ در همه آنها شرکت کردم و نتایج متفاوتی داشتیم. به تازگی هم در جام جهانی مجارستان شرکت کردیم و به نظرم تیم ما خوب نتیجه گرفت، البته ایردهایی هم وجود داشت اما در کل فکر می کنم خوب بودیم.

وی درباره چرایی اینکه انتقادها در این مدت اخیر از او زیاد شده و نتوانسته خوب نتیجه بگیرد، گفت: انتقاد که همیشه زیاد است، اما ببینید واقعا شرایط برای شمشیربازی با سایر رشته‌ها متفاوت است. در حال حاضر اکثر ورزشکاران المپیکی بعد از المپیک در یک یا دو مسابقه شرکت کردند اما در شمشیربازی شرایط این طور نیست، ما بعد از المپیک 13مسابقه دادیم که همین موضوع خودش باعث افت ما می شود.

عابدینی در پایان گفت: فشردگی زیاد است و واقعا ورزشکار توانایی ریکاوری خودش را از دست می دهد. همه این عوامل باعث میشود نتیجه خوب نگیریم که البته همانطور که گفتم طبیعی است و نباید انتظارات خارق العاده از ورزشکار در شمشیربازی داشت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار