تشدید نظارت ها در بازار شب عید و ایام نوروز توسط اداره کل استاندارد

مدیر کل استاندارد استان البرز از تشدید نظارت ها در بازار شب عید و ایام نوروز خبر داد و گفت: برنامه ویژه ای از یک ماه پیش طراحی و به مرحله اجرا درآمده که بازرسان از نیمه بهمن ماه تا پایان نوروز تمرکز ویژه ای روی مواد غذایی و سایر کالاهایی که مردم در این ایام به آن توجه زیادی دارند، داشته باشند.

کد مطلب: ۶۹۱۶۹۷
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا البرز از کرج، فتانه شکرالهی مدیر کل استاندارد استان البرز، از تشدید نظارت ها در بازار شب عید و ایام نوروز خبر داد و گفت: برنامه ویژه ای از یک ماه پیش طراحی و به مرحله اجرا درآمده که بازرسان از نیمه بهمن ماه تا پایان نوروز تمرکز ویژه ای روی مواد غذایی و سایر کالاهایی که مردم در این ایام به آن توجه زیادی دارند، داشته باشند .
وی گفت: مواد غذایی، پوشاک و خدماتی که در شهرهای مختلف ارایه می شود را از جمله محورهای عمده برنامه نظارتی این اداره کل در بازار شب عید و ایام نوروز دانست و افزود: هم اکنون نمونه برداری از سطح بازار و بازرسی های متعددی در حال انجام است .
وی اظهار داشت: بازرسان این اداره کل در بازار مواد غذایی و شوینده حضور جدی دارند که اگر در بازرسی اولیه به مشکلاتی مواجه شود، پس از نمونه برداری و آزمایش، چنانچه تخلف محرز شود، برخورد با واحد متخلف صورت خواهد گرفت .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار