مدير سازمان دانش آموزي آذربايجان شرقي:

بي برنامگي ما را محكوم به شكست مي کند/تاکید برقانونمندی واخلاق مداری

مدير سازمان دانش آموزي آذربايجان شرقي گفت:حركت بايد با برنامه باشد، بي برنامگي كار را خراب مي كند و ما را محكوم به شكست.

کد مطلب: ۶۹۱۶۷۹
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا از آذربايجان شرقي، صمد عليزاده صبح امروز در مراسم تكريم و معارفه مديران سازمان دانش آموزي استان در محل باشگاه فرهنگیان با بیان این که يكي از شاخص هاي والاي انسانيت، بحث اعتماد است كه نمي توان بي تفاوت از كنار اين موضوع گذشت، گفت: از اعتمادي كه مديركل محترم نسبت به بنده ي حقير داشتند و از راهنمايي هاي كثير استاد بزرگوار آقاي علمي معاون پرورشی و فرهنگی استان و از مهر تاييدي كه از سازمان مركز بر اين انتخاب و اعتماد زدند بسيار متشكرم.اين مهر اعتماد، كار را برای هم آسان و هم سخت تر كرد.

وي با بیان این که بسياري از مربيان ما حتي در سطح ملي مطرح شده اند، افزود: ما ظرفيت هاي انساني بسيار عالي داريم اما متاسفانه از آنها به درستي استفاده نشده است و اميد داريم كه ان شالله با همياري آنان با برنامه ریزی حركت کنیم.

مدير سازمان دانش آموزي استان با بیان این که ما با اهدافي كه براي سازمان تعيين شده و همسو با اساس نامه ي سازمان است حركت خواهيم كرد، تاكيد كرد: نگاه من در دو نكته خلاصه مي شود كه نكته اول،قانونمندي و احترام به قانون است و نكته دوم اخلاق مداري است و اين نكات بايد در مديريت مورد توجه قرار گيرند.

در این مراسم که با حضور شهریار صالحانی معاون هماهنگی و نظارت سازمان دانش آموزی کشور و جعفر پاشایی مدیر کل آموزش و پرورش استان برگزار شد، صمد علیزاده به عنوان مدیر جدید سازمان دانش آموزی استان معرفی و از زحمات ناصر کفشخواه مقدم تجلیل شد.

خبرنگار: دیبا پورباقری

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار