مدير آموزش و پرورش شهرستان بجنورد:

معلم پژوهشگر دانش آموز خلاق تربيت مي كند

مدير آموزش و پرورش شهرستان بجنورد گفت: معلم پژوهشگر مي تواند در كلاس درس دانش آموز خلاق تربيت كند.

کد مطلب: ۶۹۱۶۲۴
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا خراسان شمالی، محمود اسدي مدير آموزش و پرورش شهرستان بجنورد در مراسم تجليل از پژوهشگران برتر آموزش و پرورش شهرستان اظهار داشت: آموزش و پرورش براي رشد پژوهش و پرسشگري، برنامه هاي ويژه اي از جمله تأسيس پژوهشكده، پژوهش سرا، طرح معلم پژوهنده و طرح فبك را اجرا مي كنند تا موجب رشد فعاليت هاي پژوهشي در عرصه تعليم و تربيت باشد.

وي با تأكيد بر اينكه معلمان بايد توانمندي هاي علمي و پژوهشي خود را افزايش دهند افزود: معلم پژوهش گر مي تواند روح پرسشگري، خودباوري و خلاقيت را در كلاس درس و بين دانش آموزان افزايش دهد.

مدير آموزش و پرورش شهرستان بجنورد تصريح كرد: در دانشگاه پژوهش هايي انجام مي شود كه داري كثرت و جامعيت است اما نياز است كه پژوهش در مدارس نيز با جديت پيگيري و اجرايي شود.

اسدي خاطر نشان كرد: پژوهش و پژوهشگري به فرايند تعليم و تربيت كمك مي كند و عاملي است تا مدرسه بتواند رسالت اصلي خود را ايفا كند.

گفتني است در مراسم تجليل از پژوهشگر برتر آموزش و پرورش شهرستان بجنورد كه با حضور مسئولين استاني و شهرستاني برگزار شد از10 نفر در بخش هاي معلم پژوهنده، معلم پژوهشگر، در پايان نامه و دانش آموز پژوهشگر تقدير شد .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار