توکلی به پانا خبر داد

امشب، آخرین مهلت ثبت‌نام در تکمیل ظرفیت کنکور ۹۶

تهران (پانا) - مهلت ثبت‌نام داوطلبان مرحله تکمیل ظرفیت کنکور سراسری سال 96 ساعت 24 امروز یکشنبه 19 آذرماه به پایان می‌رسد.

کد مطلب: ۶۹۱۶۰۹
لینک کوتاه کپی شد

مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور در گفت‌وگو با پانا، اظهارداشت: ثبت‌نام و انتخاب رشته در مرحله تکمیل ظرفیت کنکور سراسری سال 96 از طریق سایت اینترنتی سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی www.sanjesh.org انجام می‌پذیرد.

حسین توکلی با بیان اینکه تا ساعت 8 صبح امروز ۵۱ هزار و ۷۷۷ انتخاب رشته کرده‌اند، گفت: با توجه به مهلت تمدید شده، داوطلبان انتخاب رشته در رشته‌های با آزمون و بدون آزمون مرحله تکمیل ظرفیت کنکور ۹۶ تا ساعت ۲۴ روز یکشنبه ۱۹ آذر فرصت دارند رشته‌های مورد علاقه خود را انتخاب کنند.

مشاور عالی سازمان سنجش خاطرنشان کرد: تمامی داوطلبان حاضر در جلسه آزمون سراسری سال ۹۶ با نمره کل مساوی و یا بیشتر از یک (با توجه به کارنامه نتایج علمی اولیه) می‌توانند با مراجعه به سایت سازمان سنجش و مطالعه جدول رشته‌های تحصیلی و ظرفیت هر یک از آنها نسبت به ثبت نام در این رشته‌ها اقدام کنند.

به گفته وی، در مرحله تکمیل ظرفیت کنکور ۹۶ تعداد ۱۳ هزار و ۷۰۷ نفر برای ۱۳۵۹ کدرشته محل پذیرفته می شوند و ظرفیت پذیرش در رشته‌های صرفاً بر اساس سوابق تحصیلی نیز ۷ هزار و ۹۹۸ نفر اعلام شده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار