در پاسخ به پرسش پانا درباره توقف فعاليت خط ۷ مترو

شهربانو اماني: جان شهروندان مهمتر از ژست سیاسی است

تهران (پانا) - عضو کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای شهر تهران معتقد است که تغییر نگرش مدیریت در شهر تهران نشان می‌دهد که جان شهروندان اهمیت دارد و مهم‌تر از ژست سیاسی و مدیریتی است.

کد مطلب: ۶۹۱۵۳۳
لینک کوتاه کپی شد

شهربانو امانی در گفت‌وگو با پانا با اشاره به توقف خط 7مترو گفت: برخی با ادعاي مدیریت جهادی، اقدام به افتتاح‌های‌ انتخاباتی کردند ، به‌رغم اینکه شورای چهارم نیز درباره عدم ایمنی این خط تذکر داده بود ولی توجهی نکردند و خط 7 مترو را به دلایل انتخاباتی به بهره برداری رسانند.

این عضو شورای شهر تهران با اشاره به تغییر نگرش مدیریت جدید شهر تهران نسبت به ایمنی جان شهروندان گفت: هرچند تغییرات مدیریت جدید شهرداری تهران هنوز به طور کامل انجام نشده است اما این تغییر نگرش مدیریتی نشان می‌دهد که جان شهروندان از اهمیت برخوردار است و مهم‌تر از ژست سیاسی است.

وی با بیان اینکه کمبود قوانین نداریم بلکه کمبود شجاعت و شهامت اعمال، اجرا و نظارت بر قانون را داریم، به موضوع گزارش صد روزه شهردار تهران اشاره کرد و گفت: طرح دو فوریتی در شورای شهر تهران داشتیم که طبق آن قرار بود شهردار تهران گزارش سه ماه عملکرد خود را به شورای شهر ارائه کند. در این گزارش باید مشخص شود که شهردار جدید چه چیزهایی را از شهردار قبل تحویل گرفته است و وظیفه شورا نیز در این زمینه نظارت و اطلاع رسانی است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار