نائب رییس کمیسیون آموزش: تاکید بر شاداب‌سازی فضای فیزیکی مدارس توسط مدیران و معلمان

تهران (پانا) - نائب رییس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی معتقد است مدیران مدارس باید با برنامه‌ریزی از افراد صاحب‌نظر فضای فیزیکی مدارس را آماده‌سازی کنند تا معلمان بتوانند کلاسی شاداب را در اختیار دانش‌آموزان بگذارند.

کد مطلب: ۶۹۱۴۹۰
لینک کوتاه کپی شد

داوود محمدی در گفت‌وگو با پانا، در پاسخ به این سوال که مجلس می‌تواند چه کمکی به آموزش و پرورش برای شاداب‌سازی مدارس انجام دهد، اظهار کرد: معتقد هستیم آموزش و پرورش بر اساس سند تحول بنیادین باید حرکت‌های شاداب‌سازی را پیش ببرد زیرا شاداب کردن دانش‌آموز یک امر طبیعی است.

وی با بیان اینکه حرکت در حوزه تعلیم و تربیت اسلامی و پویا برای برطرف کردن نیازهای جامعه از جمله موارد مورد تاکید سند تحول بنیادین است، ادامه داد: شاداب بودن افراد به خصوص دانش‌آموزان یک امر ضروری به ویژه در مدارس است.

نائب رییس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی گفت: مجلس باید قانون‌گذاری و نظارت بر فعالیت‌ها را داشته باشد که در بحث نظارت به مدیران تاکید می‌کنیم تا آموزش و پرورش پویا شکل بگیرد.

محمدی بیان کرد: زمانی می‌توانیم یک آموزش و پرورش پویا و مثمرثمر داشته باشیم که شرایط خوبی را به لحاظ روانی برای آموزش دانش‌آموزان فراهم کرده باشیم.

وی همچنین اضافه کرد: شاداب‌سازی مدارس یکی از موضوعات قانونی است که متولیان امر باید آن را اجرا کنند زیرا جز وظیفه ذاتی وزارت آموزش و پرورش است.

نائب رییس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی بیان کرد: مدیران مدارس باید با برنامه‌ریزی از افراد صاحب‌نظر فضای فیزیکی مدارس را آماده‌سازی کنند تا معلمان بتوانند کلاسی شاداب را در اختیار دانش‌آموزان بگذارند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار