مدیرکل دفتر آموزش متوسطه دوره اول:

برنامه تعالی مدیریت مدرسه، ویژگی مدرسه با کیفیت را مشخص می کند

تهران (پانا) - مدیرکل دفتر آموزش متوسطه دوره اول وزارت آموزش و پرورش برنامه تعالی مدیریت مدرسه را مدلی خواند که ویژگی های یک مدرسه با کیفیت و استاندارد در آن مشخص شده است.

کد مطلب: ۶۹۱۳۶۴
لینک کوتاه کپی شد
به گزارش روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش، عظیم محبی در كارگاه آموزشي مدل تعالي مديريت مدرسه اظهار داشت: برنامه تعالی مدیریت مدرسه، مدلی است که ویژگی های یک مدرسه ی با کیفیت و استاندارد در آن مشخص شده است.
محبی ادامه داد: بر اساس این مدل امکان خود ارزیابی مدرسه از نحوه عملکرد هر یک از فعالیت ها (زیر معیارها)و تدوین اقدامات بهبودی مشخص شده است.
وی تصریح کرد: برنامه تعالي مديريت يا همان برنامه رشد يك برنامه جامع است که همه ی برنامه ها را شامل می شود.
این مقام مسئول افزود: برنامه ریزی، توسعه ی مشارکت ها، توانمند سازی کارکنان و مدیریت اجرایی و اداری از ماموريت آموزش و پرورش در برنامه تعالی است.
محبی بیان کرد: استقرار نظام یاددهی-یادگیری، ارتقای سلامت، تربیت بدنی، پیشگیری و ایمنی، توسعه ی فعالیت های پرورشی و فرهنگی از ماموريت مدارس است.
مدیرکل دفتر آموزش متوسطه دوره اول وزارت آموزش و پرورش در پایان خاطرنشان کرد: کیفیت نتایج عملکردی دانش آموزان که شامل مهارت علمی و پژوهشی، مهارت های زندگی و شغلی همراه با اخلاق و ارزشهای دینی و.... در این برنامه به صورت مدون برنامه ریزی شده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار