برگزاری باشکوه نماز جماعت در مدارس برخوار

مدیر آموزش و پرورش نطنز ، توجه به اقامه نماز را به عنوان يك فريضه ديني مورد تاكيد قرار داد و عنوان داشت: مدرسه به عنوان خانه دوم دانش‌آموز مطرح است و مربيان مدرسه‌ها بايد دانش‌آموزان را در راستاي جذب و مشاركت به اين فريضه الهي ياري كنند.

کد مطلب: ۶۹۱۰۵۳
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا محمودی مدیر آموزش و پرورش نطنز در جلسه ستاد اقامه نماز شهرستان که با هدف برگزار ی با شکوه تر نماز جماعت در مدارس برگزار شد گفت : ارتقاء سطح آگاهی دانش آموزان در حوزه مسائل دینی و اعتقادی و همچنین جذب به نماز در گرو هماهنگی و همدلی اولیاء ، مدیران مدارس ، ائمه جماعات مدارس و دانش آموزان است.

مدیر آموزش و پرورش نطنز گفت: خانواده ، نقش یکی از ارکان مهم در جهت فرهنگ سازی و توسعه اقامه نماز در بین جوانان و دانش آموزان ایفا می‌کند.

وی گفت : با تشکیل جلسه با معاون پرورشی و تصویب در شورای معاونین ۲۰ دقیقه نماز جماعت در مدارس تصویب و برگزار می گردد.

محمودی در ادامه جلسه توجه به اقامه نماز را به عنوان يك فريضه ديني مورد تاكيد قرار داد و عنوان داشت: مدرسه به عنوان خانه دوم دانش‌آموز مطرح است و مربيان مدرسه‌ها بايد دانش‌آموزان را در راستاي جذب و مشاركت به اين فريض الهي ياري كنند.

وی در پایان از برگزاری نماز جماعت در کلیه مدارس و همکاری ۱۵ روحانی در اقامه نماز جماعت در مدارس گزارشی را ارائه دادند.

در این جلسه امینی امام جمعه شهر نطنز، رییس اداره تبلیغات اسلامی، رییس دانشگاه پیام نور، مسول اقامه نماز شهرستان، رییس حوزه علمیه و دیگر مسئولین حضور داشتند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار