به دعوت شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی

تظاهرات سراسری مردم ایران در اعتراض به دستور جدید ترامپ

تهران (پانا)- شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در واکنش به اقدام رئیس جمهور آمریکا مبنی بر انتقال سفارتخانه این کشور از تل آویو به بیت المقدس، از مردم کشورمان خواست فردا همزمان تظاهراتی در حمایت از مردم فلسطین برگزار کنند.

کد مطلب: ۶۹۰۸۹۹
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش فارس، شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی؛ در پی اعلام تـصمیم دونالد ترامپ مبنی بر انتقال سفارت آمریکا از تل آویو به بیت‌المقدس ضمن محکوم‌نمودن این تـصمیمرئیس جمهوری امریکا با صدور اطـلاعیه ای، از ملــت ایــران اســلامی دعــوت کرد تا پـس از اقــامــه نــماز بـاشــکوه جــمعـه این هفته در ســراســر کشــور خشــم و نـفـرت و انـزجـار خـود را از آمریـکا فریاد کنند.

در این بیانیه آمده است: تصمیم ابلهانه، تحریک‌آمیز و شیطانی آمریکا مبنی بر به رسمیت شناختن قدس به عنوان پایتخت رژیم اشغالگر صهیونیستی ضمن رسوایی و آشکارسازی نیّات پلید، شوم و شیطانی دولت مستکبر و مستبد آمریکا و بی‌اعتبار کردن بیشتر این کشور نزد آن دسته از کشورها و ملت‌های جهان که هنوز به بی‌طرفی این کشور در روند سراب‌گونه مذاکرات صلح باور دارند آن را نشانی آشکار از ترس و استیصال آمریکا از انتفاضه بزرگ آزادسازی فلسطین می‌داند.

این بیانیه می‌افزاید: بایستی اذعان کرد فلسـطین بســیار بزرگتـر از آن است که ترامپ بتواند با این تصمیم خود تاریخ آن را تغییر دهد و قدس تا ابد پایتخت فلسطین و محور اصلی وحدت و توجه و قبله اول امت بزرگ اسلامی باقی خواهد ماند و به رسمیت‌شناختن قدس به عنوان پایتخت رژیم سفاک، اشغالگر و تروریست پرور صهیونیستی به هیچ وجه اعتبار نخواهد داشت.

در این بیانیه تصریح شده است: فـردا جـمعه، یـکپارچـه سراسر ایران اسلامی، روز اعلام و فریاد نفرت و انزجار و خشم انقلابی ملت بزرگ و ضد استکباری ایران علیه آمریکای جنایت‌پیشه و رژیم تروریست‌پرور صهیونیستی خواهد بود. ایران اسلامی فردا پس از اقـامـه نمـاز پرصلابت و دشمن‌شکن جمعه در تهران و مصلی‌ها و میعادگاه‌های بیش از 1000 شهرستان و شـهر و بخش در سـراسـرکشـور فـریـاد " مرگ بر امـریکـا" و "مرگ بر اسـرائیل"سـر خواهد داد.

«شــورای همــاهنـگی تبـلـیـغات اســلامـی نیز از «جهان اسلام» و"امت بزرگ رسول‌الله" دعوت می‌کند تا همه یک صدا و همگام و همراه با مردم مظلوم و ستمدیدۀ فلسطین اقدام سخیف ترامپ را محکوم کنند.این مراسـم تظاهـرات فـردا پس از اقامـۀ نماز جمعـه از درب‌های خروجـی مصـلی تهران برگزار خواهد شد.»

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار