عاملان آدم ربایی زوج جوان در نیشابور دستگیر شدند

فرمانده انتظامی خراسان رضوی از دستگیری ۳عضو باند آدم ربایی زوج جوان در شهرستان نیشابور خبر داد.

کد مطلب: ۶۹۰۸۶۵
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا از خراسان رضوی . سردار قادر کریمی گفت:اعضای این باند که ۳مرد و یک زن بودند از بیست و هفتم مهرماه امسال وارد منزل مسکونی در محدوده خیابان امیر کبیر نیشابور شدند.آنها با تهدید چاقو دست و پا و دهان زن و شوهر صاحبخانه را بستند و پس از گرفتن طلاهای زن جوان ،آنان را به منزل دیگری انتقال دادند.


وی افزود: پس از گذشت چند ساعت زن جوان که توانسته بود در فرصتی مناسب خود را از پنجره این خانه به بیرون پرتاب کند به سختی با فوریت های پلیسی ۱۱۰تماس گرفت و در حالی که استرس زیادی داشت با گزارش موضوع اظهار داشت آدم ربایان شوهرش را با خود برده اند.

کریمی گفت: با توجه به اهمیت موضوع دستورات لازم صادر وکارآگاهان پلیس آگاهی نیشابور با هدایت سرهنگ حسین بیات مختاری فرمانده انتظامی این شهرستان وارد عمل شدند.

این مقام انتظامی خاطر نشان کرد :تحقیقات علمی کارآگاهان پلیس آگاهی نیشابور با اقدام خاص اطلاعاتی خیلی زود به نتیجه رسید.

وی گفت: پلیس سه تن از متهمان را شناسایی و در اقدامی غافلگیرانه دستگیر کرد، اما سرکرده باند که از متهمان سابقه دار و کلاهبرداری های حرفه ای در چند استان کشور است گروگان را با خودروی پرادوی خود به نقطه ای نامعلوم انتقال داده بود.

کریمی اظهار داشت: در حالی که سرنخ پی گیری کارآگاهان پلیس آگاهی در ردزنی متهم به شمال کشور رسیده بود سرکرده باند با احساس خطر به تهران نقل مکان کرده و پس از رهایی گروگان ۲۵ساله در میدان آزادی تهران متواری می شود.

جستجوهای کارآگاهان برای دستگیری این متهم فراری ادامه دارد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار