پانا گزارش میدهد/

فرصت شادی و بازی را برای کودکان فراهم کنیم

استاندار همدان گفت: جشنواره بین المللی تئاتر کودک و نوجوان امسال، با استقبال ارزشمند مردم همدان برگزار شد.

کد مطلب: ۶۹۰۷۷۸
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا همدان، محمدناصر نیکبخت بیان کرد: پیامبر اکرم (ص) به ما آموخت باید به کودک و نوجوان بیشترین احترام را داشته باشیم زیرا کودکی و نوجوانی پاک ترین دوران زندگی است.
وی با تاکید بر اینکه نوجوانان باید در این دوران مورد تربیت خاص قرار بگیرند، گفت: کودک و نوجوان اداره جامعه نسل بعد را بر عهده خواهند گرفت.
وی افزود: اگر می خواهیم کودکان در آینده نسل قبل از خود را به آسایشگاه ها تحویل ندهند، باید از هم اینک با کودکان مهربان باشیم.
نیکبخت با تاکید بر اینکه اگر می خواهیم مردان و زنان آینده کشور مقام، ایثارگر و فداکار باشند باید از هم اکنون الگوهای مناسبی به آنها معرفی کنیم، تاکید کرد: پیامبر رحمت و مهربانی ها بهترین الگو هستند.
وی ادامه داد: همانطور که دبیر جشنواره گفتند، ما سال آینده جشن ربع قرن برگزاری جشنواره برگزار خواهیم کرد و درخواست کردند با کمک یکدیگر این جشن را برگزار کنیم.
وی ادامه داد: باید بگوییم هرچقدر وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی کمک کند، به همان میزان و معادل همان بودجه استان همدان هم اعتبار اختصاص خواهد کرد.
وی با بیان اینکه همدان ۵۰۰ سال میزبان ایران بود و بیش از ۱۸۰۰ اثر تاریخی در استان وجود دارد، گفت: همدان برای گردشگری همه امکانات را دارد، از هنرمندان و میهمانان داخلی و خارجی درخواست کرد سفیری برای معرفی همدان باشند.
استاندار با بیان اینکه سال آینده اجلاس گردشگری با حضور ۱۸۰ کشور در همدان برگزار خواهد شد، افزود: ما آمادگی میزبانی از جشنواره های مختلف را داریم.
نیکبخت خطاب به معاون هنری وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان که به نام همدان ثبت شده، اکنون درخواست ما این است که جشنواره فیلم های کودکان و نوجوانان هم در همدان برگزار شود و همدان آماده است همه برنامه‌های مربوط به کودکان و نوجوانان را میزبانی کند.
وی تاکید کرد: همدان، ایران کوچکی است که همه افتخارات ایران بزرگ در این شهر موجود است.

/کیمیا کلهری/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار