رئیس اداره انجمن اولیا و مربیان آموزش و پرورش استان خبر داد؛

دوره آموزشی تربیت مدرس آموزش خانواده در بوشهر برگزار شد

رئیس اداره انجمن اولیا و مربیان آموزش و پرورش استان بوشهر گفت: دوره آموزشی تربیت مدرسان آموزش خانواده استان ویژه پذیرفته شدگان سال 96 به مدت 4 روز در پژوهشسرای دانش آموزی شهید خوشبخت بوشهر برگزار گردید.

کد مطلب: ۶۹۰۶۷۱
لینک کوتاه کپی شد
به گزارش خبرنگار پانا بوشهر ،بهرام مغدانی اظهار داشت : دوره آموزشی تربیت مدرسان آموزش خانواده استان ویژه پذیرفته شدگان سال 96 به مدت 4 روز در پژوهشسرای دانش آموزی شهید خوشبخت شهر بوشهر برگزار گردید .

مغدانی ادامه داد: این دوره آموزشی ویژه 15 نفر از مدرسان جدید آموزش خانواده که در آزمون کتبی و مصاحبه تخصصی در سال 96 نمره کافی را کسب کرده بودند اجرا شد.

مغدانی خاطر نشان کرد : در پایان این دوره گواهینامه ویژه مدرسی آموزش خانواده از سوی دفتر مرکزی انجمن اولیا و مربیان وزارت متبوع ، برای شرکت کنندگان صادر می شود و آنان می توانند به عنوان مدرس رسمی آموزش خانواده ، فعالیت خود را در مدارس استان آغاز نمایند.

مغدانی بیان کرد: اکنون تعداد 190 نفر مدرس رسمی آموزش خانواده که در سنوات گذشته دوره تخصصی را گذرانده اند در سراسر مدارس استان اولیا را اموزش می دهند.

این مقام مسئول افزود : هر ساله تعداد 90 هزار نفر از اولیا دانش آموزان در 4550 کلاس آموزش خانواده شرکت می کنند ، آنان مهارت وآموزش های لازم را برای هرچه بهترایفای نقش تربیتی و آموزشی فرزندان خود فرا می گیرند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار