درمیان استقبال مردم و مسئولین صورت گرفت:

ورود نایب قهرمان مسابقات جهانی کوراش در ترکیه به زادگاهش درگز

نایب قهرمان جهان در میان استقبال پرشور مردم و مسئولین وارد درگزشد.

کد مطلب: ۶۹۰۵۹۹
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا خراسان رضوی، در میان استقبال پرشور مردم ورزش دوست درگز، قنبرعلی قنبری دارنده مدال نقره کوراش مسابقات جهانی ترکیه وارد زادگاهش درگز شد.

در این مراسم که در میدان آزادی برگزار شد مسئولین آموزش و پرورش، ادارات، نهادهای دولتی و اجرایی شهرستان، مسئولان ورزشی، ورزشکاران و اقشار مختلف مردم درگز حضور داشتند. قنبری نایب قهرمان مسابقات جهانی کوراش در ترکیه که با استقبال بی نظیر مردم و مسئولین مواجه شده بود، ضمن تشکر از کلیه مسئولین و مردم قدر شناس درگز به ویژه مهندس حاتمیان نماینده محترم شهرستان و آموزش و پرورش که با حمایت ها و ایجاد فرصتهای مناسب باعث انگیزه بیشتر جهت شرکت در مسابقات می شوند گفت: از اینکه توانستم دل مردم کشور، استان و به ویژه درگزی های ورزش دوست و با محبت را شاد کنم، خوشحالم و امیدوارم با تکرار این پیروزی‌ها جواب این محبت‌ها را بدهم.

وی گفت: خوشحالم که توانستم نماینده شایسته‌ای برای کشور و استان خراسان رضوی و زادگاهم درگز باشم، قطعاً همین استقبال‌ها وظایف ما را در عرصه‌های دیگر و میادین ورزشی سنگین‌تر می‌کند.

نایب قهرمان کوراش جهانی در ترکیه ابراز داشت: من هنوز فرصت دارم و سعی دارم در میادین ورزشی همچنان برای ایران افتخارآفرینی کنم و با کسب موفقیت‌های بالا مردم کشور و استان و شهرم درگز را شادمان کنم.

استقبال‌کنندگان با فرستادن صلوات های مکرر ورود نایب قهرمان جهان را به زادگاهش تبریک گفتند و ایشان را از میدان آزادی تا ورزشگاه تختی محل تجمع مردم همراهی کردند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار