ذوالقدر:آمریکا نمی‌تواند مشکلی در مسیر برجام ایجاد کند

تهران (پانا) - نماینده مردم تهران در مجلس معتقد است که آمریکایی ها با اظهارات ضد ایرانی خود قادر به تغییر مسیر برجام نیستند.

کد مطلب: ۶۹۰۵۴۵
لینک کوتاه کپی شد

سیده فاطمه ذوالقدر در گفت‌و‌گو با پانا در خصوص اظهارات اخیر مقامات آمریکایی و اینکه آیا آمریکا قادر به عبور از برجام خواهد بود، اظهار کرد:«ایران همواره بر عهدی که با 6 قدرت جهانی بسته پایبند بوده و پایبند می‌ماند. با این وجود اگر قرار باشد از سوی هر یک از طرفین نقضی صورت بگیرد به طور قطع ایران هم تصمیماتی خواهد گرفت.»

وی تصریح کرد: «اتحادیه اروپا بر اجرای همه بند های برجام پا فشاری می‌کند و ایران نیز تا کنون همکاری بسیار خوبی در این زمینه داشته است.»

نماینده مردم تهران در مجلس گفت: «یوکیا آمانو، رئیس سازمان انرژی اتمی نیزهمواره در گزارش‌های خود بر پایبندی ایران به تعهداتش تاکید کرده است ».

وی خاطرنشان کرد: «برجام سندی بین المللی است که هیچ یک از طرفین نمی‌توانند آن را نقض کنند. آمریکایی‌ها هر از گاهی در مورد برجام صحبت‌هایی می‌کنند اما تاکنون نتوانسته اند مشکلی برمسیر برجام ایجاد کند.»

ذوالقدر تصریح کرد: «حتی اگر آمریکایی‌ها بخواهند برجام را نقض کنند مشکلی برای برجام پیش نمی‌آید. اروپایی‌ها بارها تاکید کرده‌اند که به برجام معتقد هستند و به آن پایبند می‌مانند.»

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار