اجرای ​طرح تعالی مدیریت آموزشگاهی در 347 مدرسه آذربایجان غربی

تهران (پانا) - رئیس آموزش متوسطه اول آموزش و پرورش استان آذربایجان غربی گفت: ‌طرح تعالی مدیریت آموزشگاهی امسال در 347 مدرسه استان اجرا می شود.

کد مطلب: ۶۹۰۵۲۱
لینک کوتاه کپی شد
به گزارش روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش، دومین جلسه کمیته تخصصی طرح تعالی مدیریت مدرسه صبح امروز در محل اداره گروههای آموزشی اداره کل برگزار شد.
«حجت حسن نژاد» رئیس اداره آموزش متوسطه اول آموزش و پرورش استان در این جلسه اظهار کرد: طرح تعالی مدیریت مدرسه، طرحی است که از سوی وزارت آموزش و پرورش با هدف ترویج و تقویت سیستم خودارزیاب در درون مدرسه، ارتقای کیفیت آموزشی و مشارکت مسئولان، والدین و دانش آموزان در اداره مدرسه اجرا می شود.
رئیس اداره آموزش متوسطه اول آموزش و پرورش استان خاطر نشان کرد: طرح تعالی مدیریت مدرسه از آغاز تا سال تحصیلی گذشته در 373 مدرسه استان برگزار شده بود.
حسن نژاد اذعان کرد: در سالتحصیلی جاری این طرح در 347مدرسه استان شامل 208 متوسطه اول، 77 مدرسه متوسطه دوم، 30 هنرستان و 32 مدرسه عشایری استان اجرا می شود.
این مقام مسوول اذعان کرد: موفقیت در اجرای این طرح نیازمند مشارکت و تعامل مستمر بین حوزهای مختلف آموزش و پرورش از ستاد تا صف است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار