تسهیلات 500میلیون ریالی مسکن به فرهنگیان پرداخت می شود

سرپرست معاونت توسعه مدیریت و پشتیبانی آموزش و پرورش لرستان از اعطای تسهیلات 500میلیون ریالی مسکن و تسهیلات مرابحه 150میلیون ریالی به فرهنگیان خبر داد.

کد مطلب: ۶۹۰۲۷۳
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانااز لرستان ؛خیراله خیرایی با اعلام این خبر افزود : این تسهیلات در راستای انعقاد تفاهم نامه ی همکاری فی مابین وزارت آموزش و پرورش با بانک ملی پرداخت می شود و بر اساس آن در شهرهای زیر 200هزار نفر تا سقف 400میلیون ریال و در شهرهای بالای 200هزار نفرو مراکز استان ها تا سقف 500میلیون ریال پرداخت خواهد شد

وی ادامه داد: اعطای وام احداث یا خرید مسکن، با سود 12 درصد و بازپرداخت 10 ساله خواهد بودودر صورت دریافت وام احداث مسکن، بازپرداخت اقساط از 10 سال به 12 سال افزایش می‌یابد.

خیرایی تصریح کرد : اعتباری بالغ بر300میلیارد ریال بین مناطق و شهرستان های استان توزیع خواهد شد و فرهنگیان از هفته آینده می توانند برای دریافت این تسهیلات مراجعه کنند .

وی در ادامه تاکید کرد : تسهیلات مسکن با اولویت بانوان فرهنگی سرپرست خانوار ، فرهنگیان فاقد مسکن بالای 20سال سابقه ، فرهنگیان فاقد مسکن بین 10تا 20سال سابقه و فرهنگیان فاقد مسکن زیر 10سال سابقه توزیع خواهد شد

خیرایی در پایان تاکید کرد : تسهیلات مرابحه فرهنگیان هم از 50میلیون ریال شروع و سقف آن تا 150میلیون ریال خواهد بود .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار