کارشناس مسئول آموزش سازمان دانش آموزی کشور :

تاکید بر وحدت همه اقوام ایرانی و پرهیز از تفرقه افکنی

کارشناس مسئول آموزش سازمان دانش آموزی کشور در اولین کارگاه آموزش مربیان راهنمای سازمان دانش آموزی شهرستانهای تهران بر اصل وحدت بین اقوام مختلف در کشور تاکید کرد.

کد مطلب: ۶۹۰۲۶۴
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا شهرستانهای تهران، کریم قیطاسوند کارشناس مسئول آموزش سازمان دانش آموزی مرکز، با حضور دراولین کارگاه آموزش مربیان راهنمای سازمان دانش آموزی شهرستانهای تهران ضمن تبریک هفته وحدت گفت: در سالهای دفاع مقدس همه اقوام اعم از ترک و کرد و فارس و شیعه و سنی در برابر دشمن صف کشیده و برای دفاع از مرزوبوم وطن جانفشانی کردند وهیچ کدام از این شهیدان به خاطر ایل و تبار و نژادشان به جبهه نرفتند و هدف همه آنها فقط دفاع از میهن اسلامی بود.

وی در ادامه اظهار داشت: مردم و مسئولین دلسوزانه کار میکنند و اگر یک مسئول در عملکرد خود دچار ضعف می باشد نباید آن را به همه تعمیم داد و همه ما باید با حفظ وحدت بر مشکلات موجود در کشور غلبه کنیم.

قیطاسوند با اشاره به عملکرد تشکیلات مربیان سازمان داش آموزی در موقعیتهای مختلف گفت: کارآیی مربیان این تشکیلات بالا و تاثیرگذار است و شاهد این سخن فعالیت های اخیر آنها در کمک رسانی به مناطق زلزله زده غرب کشور می باشد.

وی با تاکید بر اشاعه چنین تشکیلاتی در دل جامعه گفت: با نظارت مربیان از دانش آموزان عضو تشکیلات پیشتازان وفرزانگان باید خواست تا به صورت دوستانه عضوگیری تشکیلاتی کرده و این آموزش های مفید را به همدیگر انتقال دهند.

/خبرنگار: نغمه مختاری/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار