مدیر سازمان دانش آموزی اداره کل شهرستانهای تهران:

هدف اصلی گروه های تشکیلاتی برقرای نظم و ایجاد نشاط در مدارس است

مدیر سازمان دانش آموزی اداره کل آموزش و پرورش شهرستانهای تهران در اولین کارگاه آموزش مربیان راهنمای سازمان دانش آموزی شهرستانهای تهران گفت: در مدارس تشکیلاتی باید نظم و نشاط هویدا باشد و هدف اصلی از شکل گرفتن گروههای تشکیلاتی نیز برقراری نظم و ایجاد نشاط و شادابی در مدارس است.

کد مطلب: ۶۹۰۲۵۷
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا شهرستانهای تهران، ابوالحسن قلی زاده مدیرسازمان دانش آموزی اداره کل شهرستانهای تهران با اشاره به این که ما فعالیتهای تربیتی مفیدی را در قالب گروههای پیشتازان و فرزانگان اعمال می کنیم، گفت: تغییر و لزوم ایجاد تغییر برای رفع مشکلات در هر سازمانی اولین و مهمترین گام اجرایی است و بهتر است ما این تغییرات را از خود و نگرش و بینش خود آغاز کرده و سپس به دنبال ایجاد تغییر در دیگران باشیم.

وی با اشاره به اهمیت گروههای تشکیلاتی فرزانگان و پیشتازان در مدارس بر رعایت صحیح موارد تشکیلاتی و انجام درست فرمانهای تشکیلاتی تاکید کرد و افزود: برخی فعالیت ها مثل گارد استقبال و گارد پرچم یا حاملان قرآن ویترین کار تشکیلات و نماد آن به حساب می آیند و مربیان تشکیلاتی باید هم خودشان این موارد را فرا گرفته و صحیح اجرا کنند و هم به دانش آموزان خود آموزش دهند.

قلی زاده در ادامه اظهار داشت: در مدارس تشکیلاتی باید نظم و نشاط هویدا باشد و هدف اصلی از شکل گرفتن گروههای تشکیلاتی نیز برقراری نظم و ایجاد نشاط و شادابی در مدارس است. اگر در مدرسه ای با وجود تشکیلات از نظم و شادابی خبری نباشد یعنی افراد زیرمجموعه به وظایف خود خوب عمل نکرده اند.

شایان ذکر است ،اولین کارگاه آموزش مربیان راهنمای تشکیلات پیشتازان و فرزانگان سازمان دانش آموزی شهرستانهای تهران در دو روز پیاپی و در کانون فرهنگی هنری شهید رجایی شهرری برگزار شد.

/خبرنگار: نغمه مختاری/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار