رییس کل دادگستری استان اردبیل:

وضعیت اردبیل در مقابله با تخریب و تصرف اراضی ملی مطلوب است

رییس کل دادگستری استان اردبیل گفت: وضعیت استان اردبیل در زمینه مقابله با تخریب و تصرف اراضی ملی و منابع طبیعی مطلوب است.

کد مطلب: ۶۹۰۱۷۴
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا استان اردبیل،حجت الاسلام محمد علی قاصدی در چهارمین جلسه ی شورای حفظ حقوق بیت المال در امور اراضی ملی و منابع طبیعی با مطلوب خواندن وضعیت استان اردبیل در زمینه مقابله با تخریب و تصرف اراضی ملی و منابع طبیعی استان اظهار داشت: با اقدامات خوب و قابل توجهی که دستگاه های نظارتی و اجرایی در زمینه ی مقابله با ساخت و سازهای غیر مجاز و تخریب و تصرف اراضی ملی و منابع طبیعی صورت گرفته است این استان در این زمینه در وضعیت مناسبی قرار دارد .

وی با تاکید بر تداوم و استمرار برنامه های مقابله با تخریب و تصرف اراضی ملی و منابع طبیعی در استان بیان کرد: در این زمینه دادگستری استان اردبیل و شورای حفظ حقوق بیت المال اهتمام و عزم جدی داشته و با سوءاستفاده کنند گان از اراضی ملی و منابع طبیعی استان برخورد قاطع و قانونی انجام می شود تا از هر گونه دست درازی به اراضی ملی جلوگیری شود .

رییس کل دادگستری استان تصریح کرد: تلاش می کنیم در این حوزه با انجام تعاملات لازم ؛اقدامات اساسی را انجام داده و با رفتار های غیرقانونی در این زمینه و شناسایی به موقع موارد تخلف برخوردهای لازم را داشته باشیم .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار