معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران:

راهیان نور یک فرصت عظیم در اشاعه فرهنگ ایثار و شهادت است

معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران از برگزاری دومین نشست تخصصی کارگروه فرهنگی قرارگاه راهیان نور استان تهران خبر داد.

کد مطلب: ۶۹۰۰۸۶
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا شهرستانهای تهران، سید مجتبی هاشمی معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران در این باره گفت: در برگزاری اردوها تمامی تلاش در جهت پرداختن به مسائل فرهنگی است و اینکه ما بتوانیم در این راستا درست عمل کنیم خود یک مهارت و توانایی است.

وی با اشاره به اینکه ماحصل اردوهای راهیان نور باید ایجاد یک حس مثبت و خوب در دانش آموزان باشد ، تاکید کرد: راهیان نور یک فرصت عظیم در اشاعه فرهنگ ایثار و شهادت است و این که تا چه اندازه در این مسیر موفق بوده ایم مبحثی است که باید مورد بررسی قرار گیرد.

هاشمی با تاکید بر این که در مباحث تربیتی بخشی نیز به پذیرش و تشنگی مخاطب نیز بستگی دارد ، تصریح کرد: با فشار نباید چیزی را به دانش آموزان تحمیل کرد و قطعا در طول زمان است که اثرات تربیتی نتایج مثبت خود را به همراه خواهد داشت .

معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران در پایان با اشاره به اینکه در تمامی اعزام های راهیان نور سعی بر کیفیت خوب و بالای اردوها بوده است، خاطرنشان کرد: در این مرحله 7 اعزام تدارک دیده شده است و حجم بیشتر اعزام ها در بهمن ماه صورت خواهد گرفت.

گفتنی است در این نشست، نمایندگان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی،بنیاد حفظ و ارزشهای دفاع مقدس ، بسیج فرهنگیان و دیگر اعضا به بیان دیدگاههای خود پرداختند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار