نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی:

مسئولین ادارات نحوه برخورد با مردم را اصلاح کنند/بیان آسیب های فتنه 88

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی گفت: مردم با نحوه برخورد و پاسخ گویی دست اندرکاران در ادارات گله مند هستند و متاسفانه گاهی دیده می شود که فرد مسئول در ادارات حتی سرش را بالا نمی آورد تا سخنان ارباب رجوع را بشنود.

کد مطلب: ۶۹۰۰۵۹
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا از آذربایجان شرقی، حجت الاسلام و المسلمین محمد علی آل هاشم صبح امروز در اولین جلسه سیاست گذاری و برنامه ریزی یوم الله نهم دی و ایام الله دهه فجر ضمن تبریک آغاز هفته وحدت و فرا رسیدن میلاد با سعادت پیامبر اکرم (ص) و امام صادق (ع) اظهار کرد: 16 آذر روز دانشجو و یاد و خاطره شهدای دانشجو در حادثه تاریخی سال 32 و همچنین 27 آذر روز وحدت حوزه و دانشگاه را گرامی داریم.

وی در ادامه گفت: اگر در واقعه عاشورا بیشتر تامل کنیم و این که چرا با گذشت قرن ها هنوز فرهنگ عاشورا زنده است و مردم برای ابا عبدلله الحسین(ع) عزاداری می کنند دلیلش این است که هر سال در ایام دهه اول ماه محرم این واقعه زنده و تکرار و به نسل های بعدی منتقل می شود.

امام جمعه تبریز با بیان این که تکرار وقایع عاشورا باعث می شود حادثه کربلا به دست فراموشی سپرده نشود، ادامه داد: تکرار ایام الله هایی همچون روز قدس، دهه فجر و 9 دی در هرسال باعث می شود نسل های آینده نیز با آن ها مانوس شوند.

آل هاشم با اشاره به حضور گسترده مردم در راهپیمایی یوم الله 22 بهمن بیان کرد: هیچ گاه در هیچ کشوری دیده نشده که روز ملی و استقلال کشور با حضور مردم گرامی داشته شود و این مختص نظام جمهوری اسلامی ایران است.

وی تصریح کرد: البته مردم مشکلات را می بینند ولی حضور باشکوه مردم در صحنه های مختلف نشان می دهد که با اصل نظام مشکل ندارند.

نماینده ولی فقیه در استان اضافه کرد: مردم با نحوه برخورد و پاسخ گویی دست اندرکاران در ادارات گله مند هستند و متاسفانه گاهی دیده می شود که فرد مسئول در ادارات حتی سرش را بالا نمی آورد تا سخنان ارباب رجوع را بشنود.

آل هاشم تاکید کرد: هر سال راهپیمایی 22 بهمن با شکوه تر از سال های قبل برگزار می شود و مردم با حضور خود حمایتشان را از اهداف بلند و مقدس انقلاب اعلام می کنند و این بدین معنی نیست که از همه چیز راضی هستند و ما باید نحوه برخورد هایمان را اصلاح کنیم.

وی حادثه 9 دی ماه را یک روز تاریخی در انقلاب عنوان کرد و گفت: در فتنه 88 قصد فقط آتش زدن مغازه ها و بانک ها نبود بلکه دشمن قصد براندازی نظام را داشت.

امام جمعه تبریز با بیان این که انقلاب و وحدت ملی در فتنه 88 آسیب دید، خاطر نشان کرد: قبل از فتنه 88 در مسایل هسته ای با آماریکه به توافق رسیده بودیم و حتی چند روز قبل از این حادثه رییس جمهور وقت آمریکا نامه ای خطاب به رهبر معظم انقلاب مبنی بر این که بدون حضور ایران مشکلات منطقه حل شدنی نیست نوشته بود که متاسفانه این فتنه باعث شد که آمریکا زیر بار تعهدات خود نرود.

آل هاشم تصریح کرد: طراحان اصلی فتنه 88 دشمنان و بیگانگان بود که با همکاری برخی عوامل داخلی می خواستند انقلاب را ساقط کنند اما در کنار همه زیان و ضررهای فتنه یکی از برکات آن، هوشیاری و بصیرت مردم بود .

وی اضافه کرد: این بصیرت باعث شد تا کسانی که ناخواسته به دشمن کمک می کردند متوجه خطای خود شدند و به همین دلیل 9 دی ماه از اهمیت خاصی برخوردار است.

نماینده ولی فقیه در استان تاکید کرد: امسال با توجه به تهدیدات جدید دشمن به خصوص توطئه های عربستان و بازداشت شاهزداگان سعودی و مواضع تند علیه ایران و یاوه گویی های رییس جمهور فرانسه علیه ایران و پیروزی جبهه مقاومت علیه تکفیری ها اهمیت برگزاری باشکوه راهپیمایی 22 بهمن و 9 دی را دو چندان می کند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار