شب پرستاره داماهی ها در برج میلاد

شامگاه گذشته کنسرت گروه داماهی با حضور بسیاری از چهره های موسیقی و سینمایی در برج میلاد به روی صحنه رفت.

کد مطلب: ۶۸۹۹۱۳
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار فرهنگی پانا، داماهی ها با حضور چهره های سینما و موسیقی و جمع زیادی از طرفداران خود جدیدترین کنسرت خود را در برج میلاد به روی صحنه بردند. اجرایی به خوانندگی رضا کولغانی و همراهی مجید سالاری و حضور نوازندگانی چون همایون نصیری، هومن نامداری، آرش پژند مقدم، حمزه یگانه، ابی علوی و دارا دارایی.

پس از حضور اعضای گروه داماهی به روی سن و تشویق از سوی حاضران در سالن، رضا کولغانی خواننده گروه بابت تاخیر در اجرا عذرخواهی کرد و اولین قطعه اجرا شد. «هکتارها علف» نام این قطعه بود که کولغانی محمود طلوعی را ترانه سرای آن معرفی کرد و گفت قرار است امشب 4 اثر از این هنرمند را اجرا کنند.

قطعه بعد «برکت» با ترانه ابراهیم شهردوستی بود که اجرا شد و پس از آن قطعه «بارون اصلی» با ترانه ای از محمود طلوعی که کولغانی در توضیح آن گفت: این قطعه اثر جدی گروه داماهی است که در آلبوم جدید ما خواهید شنید.

قطعه بعد «دیوانه» با ترانه احسان گودرزی بود که یکی از پرطرفدارترین قطعات این گروه است.
دیوانه چو دیوانه ببیند خوشش آید
می‌ترسُم از اون لحظه که دیوونه نباشی
هی پست کنُم عمر عزیزُم در خونه‌ات
یک عمر کسی در بزنه خونه نباشی

پس از استقبال فراوان از اجرای این قطعه و همخوانی تمامی سالن با گروه ترکیبی از قطعات آلبوم اول به اجرا گذاشته شد و پس از آن قطعه «جاده لغزنده» باز با ترانه ای از محمود طلوعی و «بارون بارکو» با ترانه ای از استاد شهردوستی اجرا شد.

رضا کولغانی اشاره کرد به هنرمندانی که در سالن حضور دارند و همین طور تشکر از کسانی که تا امروز داماهی را همراهی کرده اند. وی از از نوید محمد زاده، علی جدیدی و هدیه تهرانی نام برد که در سالن حضور ندارند ولی همواره همراه و دوست داماهی بوده اند و تشکر کرد از علیرضا عصار، سیامک انصاری، هومن سیدی، بهرام رادان، علی احمدزاده، محمد شیروانی، امید نعمتی، بهزاد عمرانی، مهیار طهماسبی، مهرداد علیزاده، سجاد افشاریان، احسان گودرزی و محمود طلوعی دو قطب ادبیات گروه داماهی، محمد مساوات، ستاره پسیانی، آزاده صمدی، میلاد باقری، مینا ساداتی، صالح تسبیحی، آناهیتا درگاهی و مانی مزکی که در سالن حضور دارند و جزو مهمانان این شب اجرا هستند.

پس از این معرفی و تشویق گروه به همنوازی و اجرای قطعه ای بی کلام پرداختند و با حضور دوباره رضا کولغانی روی صحنه یک قطعه ای با تم کاملا جنوبی و بندری به اجرا در آمد. پس از آن تشویق مجید سالاری و حضور این خواننده بر روی سن و اجرای قطعه «نیاز» با ترانه ای از ابراهیم منصفی...

رضا کولغانی پس از اجرای این قطعه گفت: ما دوسال پیش یک اتفاق ناگواری برایمان رخ داد و یکی از دوستان عزیزمان را از دست دادیم حمیده رضوی که می دانم روحش اینجا د رکنا رما حضور دارد و کل اجرای امشب رو تقدیمش می کنیم. قطعه «مردن مردم» به اجرا در آمد و پس از آن «سوپراستار من» با ترانه ای از محمود طلوعی. قطعه بعدی «درد بی دردی» بود که قطعه پایانی بود منتها با تشویق بسیار حاضران دو قطعه «سوپراستار» و «دیوانه» بار دیگر توسط گروه به اجرا در آمد. داماهی یک اجرای موفق دیگر را پشت سر گذاشت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار