حضور کمپانی های بزرگ جهان وحضور چشمگیر شهروندان در نمایشگاه خودرو

دومین دوره نمایشگاه بین‌المللی خودروی تهران در شرایطی پایان یافت که غرفه داران و شرکت کنندگان در نمایشگاه موفق به انعقاد ده ها قرارداد تجاری شده و بازدیدکنندگان نیز از دیدن خودروهای روز تولیدی شرکت های داخلی و خارجی بهره مند شدند.

کد مطلب: ۶۸۹۸۲۵
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا از روابط عمومی و اطلاع رسانی نمایشگاه خودرو تهران؛این دوره از نمایشگاه همتراز با بزرگترین نمایشگاه های خودرو جهان برگزار شد و نام جمهوری اسلامی ایران را در ردیف برترین های جهان قرار داد. بر این اساس نمایشگاه در محل بسیار مناسب و فضای نمایشگاهی دارای استانداردهای جهانی برگزار شد، شکل ساخت و قرارگیری غرفه ها کاملا نوین و مدرن و بر اساس نرم جهانی ایجاد شد.

روز اول نمایشگاه همچون رویدادهای بزرگ جهانی به خبرنگاران و کارشناسان اختصاص یافت و رسانه ها با فراق بال موفق شدند نمایشگاه را به تصویر بکشند.ایجاد سالن های ویژه برای نشست های خبری، مصاحبه ها و استراحت خبرنگاران ،در دسترس بودن مقامات برای مصاحبه ها و پذیرایی از خبرنگاران در طول پنج روز برگزاری نمایشگاه هم کاملا بر اساس برنامه صورت گرفته بود.

مراسم افتتاحیه با نظم خاصی و با حضور مقامات وزارت صنعت، معدن و تجارت برگزار شد و غرفه داران هم در طول پنج روز برگزاری نمایشگاه با سیل عظیم مخاطبان مواجه شدند.

اهمیت برگزاری این نمایشگاه علاوه بر مقامات دولتی موجب شد برخی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی نیز از آن بازدید کنند، اما نکته مهم حضور مدیرعامل شرکت سهامی نمایشگاه های بین المللی در این نمایشگاه بود که برای اولین بار اتفاق افتاد چون سالها بود که ارتباط خوبی بین این دو مرکز نمایشگاهی وجود نداشت و این نمایشگاه موجب شد تا این اتفاق بیافتد.

اسفهبدی در حاشيه بازديد از اين نمايشگاه ضمن عرض تبریک به مجموعه نمایشگاهی شهر آفتاب بابت انتخاب مجری حرفه ای براي برگزاری نمایشگاه خودروگفت: با وجود اينکه اين نمايشگاه براي دومين دوره برگزار مي شود، اما سطح نمایشگاه نشان مي دهد که می تواند یکی از بزرگترین نمایشگاه های بین المللی باشد.

مدیرعامل شرکت سهامی نمایشگاه های بین المللی تهران اضافه کرد: شرکت ایده تجارت هرمس با برگزاری این نمایشگاه آن هم به این شکل زیبا؛ نشان داد که دارای قابلیت ها و توانمندی های بالایی است.

برگزاری برنامه های متنوع مثل نشست های خبری گوناگون، حضور بیش از 450 عکاس و خبرنگار در مراسم افتتاحیه، برگزاری نمایشگاه خودروهای کلاسیک، برگزاری نمایشگاه موتورسکیلت های کلاسیک، کلوب ماکت،حرکات نمایشی و تست درایو نشان داد که هدف از برگزاری این نمایشگاه صرفا درآمد زائی نبوده بلکه افزایش سطح کیفی و بار محتوایی نمایشگاه از اهداف کلان آن بوده است.
اتو شو تهران در واقع تبدیل به بزرگترین رویداد خودروئی کشور شده است که همه صاحبنظران، استادان و دست اندرکاران در کنار همایش بزرگ صنعت خودرو و نمایشگاه های اینچنینی از آن به عنوان بزرگترین رویداد خودرویی کشور یاد می کنند

رونمایی بیش از 15 خودرو جدید کمپانی های داخلی و خارجی در نمایشگاه خودرو تهران نمونه دیگری از اهمیت این نمایشگاه در جمهوری اسلامی ایران است که شرکت های خودرویی در این نمایشگاه و برای نخستین بار تولیدات خودشان را عرضه می کنند.

در واقع می توان گفت برگزاری دومین نمایشگاه خودرو تهران، یکی از مهم‌ترین بخش‌های اقتصادی ایران بود که به صحنه نبرد طرفداران انحصار و عاشقان رقابت تبدیل ‌شد.

در حالی دومین اتو شو تهران به پایان رسید که این نمایشگاه به آوردگاهی برای مقابله انبوهی از برندهای آسیایی و اروپایی تبدیل شده بود. نمایشگاه امسال را باید به حق یک نبرد تمام عیار بین نیروهای جدید و قدیم بازار نامید.

به نظر می رسد سال آینده با این روند رو به رشد شاهد اتفاق های چشمگیرتری در برگزاری نمایشگاه خودرو در پایتخت کشورمان خواهیم بود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار