فرماندار لامرد در گفت و گو با پانا خبر داد:

ساختمان مدیریت بحران در لامرد احداث می شود

فرماندار شهرستان لامرد در مانور سراسری زلزله و ایمنی گفت: در راستای خدمت رسانی هر چه بهتر به مردم و شهروندان ساختمان مدیریت بحران در لامرد احداث خواهد شد.

کد مطلب: ۶۸۹۷۶۱
لینک کوتاه کپی شد

محمد اسداللهی در گفت و گو با خبرنگار پانا فارس صبح امروز درحاشیه مانور سراسری زلزله وایمنی در شهر لامرد با بیان اینکه مدیریت در بحران های پس از زلزله و سیل حرف اول را می زند، اظهار کرد: تصمیم مدیریت بحران شهرستان بر این قرار گرفته است که بخشی از اعتبارات در محور های مختلف را کاسته و در جهت ساختمان مدیریت بحران شهرستان با تمام امکانات و تجهیزات به کار گرفته شود.

فرماندار شهرستان لامرد افزود: این ساختمان در بهترین نقطه شهر با دسترسی آسان ساخته خواهد شد تا در موارد ضروری در جهت خدمات رسانی به مردم مورد استفاده قرار گیرد و عملیات امداد رسانی و همچنین مدیریت بحران صورت بپذیرد.
وی تاکید کرد: احداث این ساختمان در آینده نزدیک در دستور کار قرار گیرد.

اسداللهی با اعلام رضایت مندی از نحوه برگزاری مانور زلزله در آموزشگاه سمیه افزود: با اجرای مناسب و موفق مانور زلزله امروز دستگاه های متولی و مجری نشان دادند که آمادگی نسبی برای مواجهه با چنین اتفاقاتی را دارند اما مطمئنا با توجه به شرایط اقلیمی منطقه نیاز است همواره این آمادگی روز افزون و روبر رشد باشد.

مقام عالی دولت در لامرد با اشاره به حوادث اخیر در استان های کرمانشاه وکرمان گفت: بروز این اتفاقات هشداری است برای همه از جمله دستگاه های امدادی که آمادگی خود را در مواجهه با حوادث طبیعی افزایش دهند.

فرماندار لامرد با اشاره به بعد آموزش در مانور های زلزله اذعان کرد: یکی از مواردی که در کنار برگزاری مانور ها در راستای ایجاد آمادگی باید مد نظر قرار بگیرد مقوله آموزش است و مطمئنا آموزش نسل نوجوان و جوان و انتقال به نسل های دیگر سبب فراگیر شدن آموزش در سطح جامعه خواهد شد.

اسداللهی اهمیت برگزاری مانور های زلزله و ایمنی را در سطح جامعه بیش از یک بار در سال توصیف کرد و گفت: مانور ها باید به صورت مداوم و هرچند یک بار برگزار شود تا دستگاه های اجرایی نیز نقص ها و مشکلات کار خود را بهتر بشناسند و در بحران هایی که نیاز است به مردم خدمات رسانی شود این خدمات به موقع انجام بپذیرد.

خبرنگار/سیدمحمدحقایقی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار