مدیر کل آموزش و پرورش کردستان:

توانمند سازی نیروی انسانی یکی از نیاز های حوزه امور تربیتی است

مدیر کل آموزش و پرورش کردستان در نشست روسای امور تربیتی سراسر کشور که در هتل شادی سنندج در حال برگزاری است گفت : توانمند سازی نیروی انسانی یکی از نیاز های حوزه امور تربیتی است که حاصل فعالیت امور تربیتی ، پرورش شهروندانی خوب و آگاه است که موجب پیشرفت کشور خواهد شد .

کد مطلب: ۶۸۹۷۲۶
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا کردستان،رشید قربانی مدیر کل آموزش و پرورش کردستان صبح امروز در آیین افتتاحیه نشست آموزشی -تخصصی روسای ادارات امور تربیتی آموزش و پرورش استانهای سراسر کشور که در هتل شادی سنندج در حال برگزاری است با اشاره به اهمیت تربیت و پیشینه آن در زمانهای گذشته و تاریخ بشریت گفت : امروز اهمیت تربیت با توجه به پیچیدگی جوامع و در جامعه ما دارای اهمیت ویژه ای است .

وی حاصل تربیت و فعالیت امور تربیتی را پرورش شهروندان خوب که پاسخ گوی نیازهای فردی حال و آینده جامعه باشد عنوان کرد و گفت : کلیه عوامل اجرایی مدارس در تربیت دانش آموزان نقش دارند و تربیت صحیح موجب آموزش رفتار های اجتماعی و مهارتهای مورد نیاز خواهد شد .

قربانی با بیان اینکه اگر مجموعه دست اندرکار تعلیم و تربیت کشور در مدارس با فعالیت های آموزشی و پرورشی ، شهروندان خوبی تربیت کنیم موجب پیشرفت کشور خواهد شد یکی از نیاز های حوزه امور تربیتی را توانمند سازی نیروی انسانی عنوان کرد و گفت : یکی از اهداف این نشست نیز توجه به همین موضوع است .

وی با تاکید بر این موضوع که باید همه کمک کنند تا دست اندرکاران این حوزه و عوامل تعلیم و تربیت کشور در فعالیت های خود موثر باشند ، جذب افراد علاقه مند در این بخش را مهم دانست و اظهار داشت : در دانشگاه فرهنگیان نیز باید برای جذب و بکارگیری افراد متخصص برای فعالیت در حوزه امور تربیتی برنامه ریزی لازم صورت گیرد .

مدیر کل آموزش و پرورش کردستان تثبیت نیروی انسانی موجود این حوزه ، تربیت و توانمند سازی نیروی انسانی به صورت حرفه ای را از دیگر نیاز های امور تربیتی عنوان کرد .

هم چنین در ابتدای این نشست مدیر کل آموزش و پرورش کردستان ضمن معرفی استان به تشریح وضعیت آموزش و پرورش استان در بخش نیروی انسانی و دانش آموزی پرداخت .

گفتنی است نشست آموزشی - تخصصی روسای امور تربیتی آموزش و پرورش سراسر کشور با حضور مدیر کل امور تربیتی و مشاوره وزارت آموزش و پرورش و دیگر مسئولین وزارتی از صبح امروز در سنندج آغاز شده است .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار