ریس سازمان دانش آموزی اداره کل آموزش و پرورش شهرستانهای تهران:

عمل به منش های تشکیلات فرزانگان و پیشتازان تعلیم و تربیت متوازن است

ریس سازمان دانش آموزی اداره کل آموزش و پرورش شهرستانهای تهران گفت: اگر دانش آموزان به سمت و سوی منش های تشکلات سوق دهیم ،تربیت متعادل انجام می شود.

کد مطلب: ۶۸۹۴۵۷
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا شهرستانهای تهران ، ابوالحسن قلیزاده مدیر سازمان دانش آموزی اداره کل آموزش و پرورش شهرستانهای استان تهران در کارگاه آموزشی مربیان تشکیلات فرزانگان با اشاره به شش ساحت سند تحول بنیادین گفت: تعلیم و تربیت اجتماعی و سیاسی یکی از ساحت های تحول بنیادین است و برای تربیت متوازن و متعارف باید در این حیطه باشد و یکی از وظایف سازمان دانش آموزی است .

وی در ادامه افزود: برای تربیت و تعلیم به دو صورت گنجاندن در کتب درسی وفعالیت و برنامه های فوق برنامه می باشد که هر گاه نامی از فوق برنامه به میان آید سازمان دانش آموزی در آن زمینه نقش خواهد پذیرفت.

قلیزاده تصریح کرد: اگر دانش آموزان به سمت و سوی منش های تشکلات سوق دهیم تربیت متعادل انجام می شود.

وی هدف برگزاری کارگاه آموزشی را تعیلم و تربیت متوازن در راستای محوریت نظم دانست و تاکید کرد: نظم و انضباط ، احترام ، سلام های تشکلاتی هویت سازمان دانش آموزی است و از شرکت کنندگان تقاضای استفاده کاربردی و انتقال آن به مدارس را داریم.

شایان ذکر است، نخستین کارگاه آموزشی مربیان تشکیلات فرزانگان شهرستانهای استان تهران ،در کانون شهید رجایی ری با حضور ریس سازمان دانش آموزی اداره کل آموزش و پرورش شهرستانهای تهران وسایر مسئولین سازمان دانش آموزی اداره کل و مربیان تشکل فرزانگان برگزار شد.

/خبرنگار:نوریه احمدی/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار