برگزاری کارگاه تخصصی درس پژوهی مناطق شرق و مرکز هرمزگان در میناب

معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش میناب، هدف بزرگ درس پژوهی را ،مشارکت در امر تدریس دانست و گفت: درس پژوهی این امکان را فراهم می سازد تا معلمان از یکدیگر بیاموزند و دانش حرفه ای خود را ارتقا دهند.

کد مطلب: ۶۸۹۱۸۴
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا از هرمزگان، کارگاه تخصصی درس پژوهی مناطق شرق هرمزگان با حضورحسن اسمعیلی نژاد معاون آموزش ابتدایی ،خانم حاجی زاده ریس اداره تکنولوژی اداره کل ،استاد فرهیخته دکتر سید حسین موسوی نویسنده کتاب راهنمای گام به گام درس پژوهی و استقبال چشمگیر همکاران علاقه مند شهرستان میناب برگزار شد.

حسن اسماعیلی نژاد معاون آموزش ابتدایی آموزش وپرورش میناب در حاشیه این کارگاه گفت:حرکت در جهت ارتقاء آموزش گامی رو به جلو جهت رسیدن به اهداف مورد نظر آم.زشی وپرورشی است.

وی افزود: درس پژوهی رویکردی نو در پژوهش مشارکتی فرهنگیان ،پیرامون اهداف دروس است.

اسماعیلی نژاد هدف بزرگ درس پژوهی را ،مشارکت در امر تدریس دانست و خاطرنشان کرد: درس پژوهی این امکان را فراهم می سازد تا معلمان از یکدیگر بیاموزند و دانش حرفه ای خود را ارتقا دهند.

معاون آموزش ابتدایی اظهار کرد: مدارس ابتدایی شهرستان میناب پیشرو در پذیرش برنامه درس پژوهی بودند و بصورت داوطلب تعداد ۹۰ مدرسه و ۱۵۰ گروه درس پژوهی در این طرح فعال می باشند .

لازم به ذکر است ،این کارگاه تخصصی که رئیس اداره تکنولوژی و گروه های آموزشی ابتدایی استان، سرکار خانم حاجی زاده و همکاران ایشان نیز حضور داشتند به صورت نظری و عملی و بسیار کاربردی برگزار شد و رضایت همکاران شرکت کننده را در پی داشت.

امیدواریم با همراهی مسئولان استانی و شهرستانی و مدیران مدارس و همکاران با انگیزه بتوانیم گام مهمی را در ترویج فرهنگ درس پژوهی و ارتقای دانش حرفه ای معلمان بر داریم.

خبرنگار: مهدی ذاکری/انتشار دهنده: قاسم نگاری

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار