مدیر آموزشگاه دکتر حسابی رودان به پانا خبرداد:

اجرای طرح "دانشمندان كوچک" در دبیرستان نمونه دولتی دکتر حسابی رودان

مدیر آموزشگاه نمونه دولتی دکتر حسابی رودان گفت: طرح دانشمندان کوچک با هدف آشنایی بیشتر دانش آموزان با محیط های علمی و آزمایشگاهی " در دبیرستان نمونه دولتی دکتر حسابی رودان اجرا شد.

کد مطلب: ۶۸۹۱۶۰
لینک کوتاه کپی شد

نعمت خادمی در گفت و گو با خبرنگار پانا هرمزگان، هدف از برگزاری طرح " دانشمندان کوچک" را آشنایی بیشتر دانش آموزان با محیط های علمی و آزمایشگاهی عنوان کرد و گفت: در راستای اجرای طرح های آموزشی و پرورشی به منظور كشف استعدادهاي بالقوه و بالا بردن ميزان يادگيري دانش آموزان در ابعاد علمي و آزمايشگاهي با همکاری دانشگاه آزاد رودان برنامه های متنوعی شامل کارگاه آزمایشگاه آب و خاک، فیزلوژی گیاهی تشریح، کارگاه مکانیک و الکترونیک، کارگاه نقشه برداری همراه با بازدید از گلخانه دانشگاه اجرا شد.

وی افزود: مسابقه سازه های ماکارونی و موشک آبی توسط دانش آموزان این آموزشگاه برگزار شد که با انتخاب تیم های اول تا سوم و اهدای جوایز به پایان رسید.

خادمی خاطر نشان کرد: این برنامه علمی با بازدید ریاست و کارشناس مسئول آموزش متوسطه آموزش و پرورش رودان همراه بود و دانشگاه آزاد، اداره آب و فاضلاب روستایی، هنرستان جواد الائمه در اجرای طرح دانشمندان کوچک همکاری داشته اند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار