اولین جلسه توجیهی مربیان پیشتازان جوار بناب برگزار شد

اولین جلسه توجیهی مربیان پیشتازان جوار بناب در سال تحصیلی جدید با شرکت مربیانی از شهر های مراغه، بناب، ملکان، عجب شیر و نظر کهریزی برگزار شد.

کد مطلب: ۶۸۹۱۰۸
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا از آذربایجان شرقی، اولین جلسه توجیهی مربیان پیشتازان جوار بناب با شرکت مربیانی از شهر های مراغه، بناب، ملکان، عجب شیر و نظر کهریزی برگزار شد.
در این جلسه معاون سازمان دانش آموزی استان در رابطه با نحوه جذب و سازماندهی و نگه داشت اعضا و نیز طرح یاران مدرسه و برنامه هاو فعالیت های پیشتازان در درون و خارج مدرسه توضیحاتی ارایه کرد.
محمد تقی نسب همچنین از برگزاری دوره های ضمن خدمت 8 ، 16 و 32 ساعته ویژه مربیان پیشتازان در ماه جاری خبر داد.
معاون مالی سازمان دانش آموزی استان نیز در ادامه جلسه در مورد برنامه های درآمد زایی و خوداتکایی مالی سازمان و شیوه نامه بوفه های مدارس به عنوان پایگاه تغذیه سالم مطالبی را ارائه کرد.
یونس تقی زاده در ادامه در مورد ملبس کردن اعضا و مربیان پیشتاز پیشنهاداتی را ارائه کرد.
سرپرست خبرگزاری پانا آدربایجان شرقی نیز با اشاره به اینکه خبرگزاری پانا تنها خبرگزاری دانش آموزی ایران است، گفت : هدف خبرگزاری در وهله اول آموزش خبرنگار می باشد و دانش آموزان باید با مسائل روز و محیط اطراف خود آشنا باشند.
بیتا اقدم در ادامه آموزش مهارت های اجتماعی را جزو آموزش های خبرگزاری پانا معرفی کرد و هر خبرنگار را در بین دانش آموزان به چراغی متفکر تشبیه کرد.
وی در ادامه از مربیان خواست تا دانش آموزان مستعد و علاقمند را شناسایی و برای شرکت در کلاس های خبرنگاری ترغیب کنند.
شایان ذکر است در خاتمه این حلسه به مربیانی که در سامانه ی پیشفر در سال جاری گروه یا رسد ثبت کردند هدایای به رسم یادبود اهدا شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار