احمد امیر آبادی عنوان کرد:

در کنار مردم پردیسان خواهیم ماند / مشکلات تنها مختص پردیسان نیست

مراسم رسیدگی به مشکلات مردم پردیسان، با حضور امیرآبادی نماینده مردم قم در مسجد امام موسی کاظم (ع) پردیسان، برگزار شد.

کد مطلب: ۶۸۹۰۸۲
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار‌ پانا از قم، مراسم رسیدگی به مشکلات مردم پردیسان با حضور امیر آبادی نماینده مردم قم، معتمدی قائم مقام شهردار قم، مستقیمی شهردار منطقه ۸، صبوری مدیر کل راه و شهرسازی، جلالی رئیس شورای اسلامی شهر، کاویانی مدیر کل تعاون کار و رفاه اجتماعی، سرهنگ دیده ور فرمانده انتظامی شهرستان، صادقپور مدیر عامل آب و فاضلاب استان قم، نیازمند مشاور امیرآبادی و عموم مردم برگزار شد.
در ابتدا امیرآبادی ضمن عرض تبریک ماه ربیع الاول و پیروزی جبهه مقاومت اسلامی و اشاره کردن به نکته بزرگ وجود دائمی داعش و یادٱوری به گور بردن آرزوی داعشی ها برای از بین بردن امنیت و اقتدار کشور ایران، مبحث کلی خود را در خصوص مشکلات پردیسان آغاز کرد، وی عنوان کرد: یرای رفع مشکلات همه باید تلاش کنیم و توان و فکر و اندیشه خود را با هم به کار ببندیم و به یاد داشته باشیم که اگر هر یک از ما به دنبال حاشیه ها و درخواست های فردی خود باشیم، خدا ما را نخواهد بخشید، و در ادامه به صورت گزینه ای تمامی مشکلات پردیسان را ذکر کرد و مشکل تعاونی ها را عظیم ترین مشکل در پردیسان دانست و افزود: به عنوان مسئول در برابر پرسش های مردم در این خصوص پاسخی ندارم و همیشه در این عرصه مردم می مانند و هزاران سوال بی جواب و مسئولان.
وی برخی از هیئت مدیره های سوء استفاده گر در این مسیر را همچون خزینه دزدانی دانست که با موتور گازی می آیند و با بنز می روند.
وی در ادامه به سه راه اصلی موجود در پردیسان اعم از بلوار آیت الله بروجردی که جزء بزرگترین بلوار های قم قرار دارد و بخش عمده ای از ترافیک های بلوار غدیر را خواهد شکست که در دهه فجر افتتاح خواهد شد و به بلوار شهید آوینی و بلوار زائر نیز اشاره کرد.
وی در پایان افزود: در کل مشکلات تنها مختص پردیسان نیست وما در کل شهر قم از مشکلات مختلفی برخوردار هستیم و نباید در اوایل ساخت و برپایی یک منطقه، توقع غنی شدن آن منطقه را داشته باشیم.

وی در پایان افزود: من و دیگر مسئولان در حد توان در خدمت مردم هستیم و از مردم خواستاریم که در برابر تلاش های مسئولان صبور باشند.
صبوری مسئول راه و شهرسازی دلیل و مانع جدی برای به تاخیر افتادن بهره برداری از بلوار امام علی (ع) را دیوار دانشگاه مجاور آن دانست و عنوان کرد: ۲۵ درصد این پروژه انجام شده است و تا آخر خرداد سال آینده از این بلوار، بهره برداری خواهد شد و بلوار الغدیر نیز تا سال آینده تکمیل می شود.
وی به واگذاری های انجام شده در طی چند سال اخیر اعم از: در اختیار قرار دادن ۹۷ هکتار از زمین فضای سبز برای‌ شهرداری و اعلام آمادگی برای در اختیار قرار دادن ۴۰ هکتار باقی مانده دیگر، ۳ قطعه زمین برای آتش نشانی و زمین های دیگر برای خدمات آموزشی،درمانی ،ورزشی و... اشاره کرد.
در ادامه صادقپور مدیر عامل آب و فاضلاب استان قم در خصوص فاضلاب عنوان کرد: مشکل فاضلاب پردیسان بدلیل بافت خاص این منطقه است و برای رفع مشکل فاضلاب پردیسان به ۱۵۰ میلیار تومان بودجه نیازمند هستیم که از کل این نیاز مادی تنها۱۰۰ میلیون تومان آن توسط دولت تعمین شده است و علاوه به هزینه به پیگیری های روزانه و اعتبار بسیار بالا و یک مجوز قانونی نیاز دارد.
در پایان مسئولان به سوالات متعدد مردم پاسخ دادند که بیشترین حجم این سوالات را مشکل تعاونی ها به خود اختصاص داد و علاوه برتمامی روزهای هفته، روز های دوشنبه به صورت اختصاصی، مختص مشکلات عام و خاص مردم پردیسان قرار داده شد.
احمد امیر آبادی در پایان جمع بندی خود را اینگونه ارائه کرد: تا به حال اقدامات خوبی در پردیسان صورت گرفته است و تا پایان سال ۹۶ احداث ۲ کلانتری، کتابخانه، ۲۰ بوستان،۴ پارک و ...را انجام خواهیم داد و مردم مطمئن باشند که ما درکنار آنها خواهیم ماند وآماده شنیدن مشکلات آنها هستیم و اگر نتوانسیتیم مشکلات آنهارا حل کنیم مطمئن باشند که از نزدیک لمس کردن مشکلات آنها بی تاثیر نمی ماند و باعث حساس شدن ما و دیگر مسئولان خواهد شد.


/ زهرا ماشااللهی /

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار