مجید جلالی:

از بیرون نظر داور را درباره پنالتی تغییر دادند/ بازیکنانم گذشت نداشتند

مجید جلالی با انتقاد از پیام حیدری داور بازی تیمش با استقلال گفت: از بیرون نظر داور را درباره پنالتی تغییر دادند.

کد مطلب: ۶۸۸۸۰۳
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا، مجید جلالی، سرمربی تیم فوتبال پیکان پس از دیدار تیمش مقابل استقلال، گفت: اصلا نمی‌توانم بگویم که از بازیکنانم راضی‌ام چون انتظار بیشتری از آنها داشتم.

وی افزود: در این بازی موقعیت‌های زیادی را روی دروازه استقلال ایجاد کردیم، اما قدر آنها را ندانستیم. برخی مواقع برای گل زدن باید از خودگذشتگی کرد که این مسئله در تیم ما وجود نداشت. فرصت ایجاد کردن مقابل تیم بزرگی چون استقلال کار سختی است و باید در اینگونه مسابقات قدر تک موقعیت‌ها را دانست. در این بازی می‌توانستیم برنده باشیم و برای اینکه این اتفاق رخ می‌داد نیاز به گذشت و تلاش بیشتر بود. 3 امتیاز در دسترس‌مان بود که متاسفانه آن را از دست دادیم.

جلالی با اشاره به صحنه بحث برانگیز بازی در مورد اعلام پنالتی از سوی داور و برگشتن نظر او، خاطرنشان کرد: من الان صحنه مربوط به اعلام پنالتی را دیدم، توپ قشنگ به دست خسرو حیدری برخورد کرد اما آن که پنالتی بود یا نه تصمیم کارشناسان است، اما حرف من این است وقتی داور اعلام پنالتی می‌کند چرا باید تصمیمش برگردد؟ در این صحنه کمک داور خودش را نزدیک داور می‌رساند و تیم حریف با شلوغ‌کاری و یک گروه هم از بیرون فشار آورده و تصمیم داور را عوض می‌کنند. چرا باید یک گروه از بیرون از سرپرست مسابقه گرفته تا سرپرست داوران و... نظر داور را تغییر دهند، اگر اینطور باشد که برای هر بازی داور در مورد تصمیمات اینچنینی باید نظر افرادی که بیرون هم هستند را باید بپرسد.

وی ادامه داد: با این روند کارها درست پیش نخواهد رفت. دیده بودیم در مورد صحنه‌های مشکوک ویدئو چک بگذارند اما نمونه آن چیزی که امروز در بازی ما اتفاق افتاده بود را در هیچ سالی از دوران مربیگری‌ام ندیده بودم. به هر حال امیدوارم در بازی‌های آینده این 3 امتیاز از دست رفته خانگی را جبران کنیم. از سه بازی اخیر فقط دو امتیاز گرفته‌ایم در حالی که می‌توانستیم برنده این بازی‌ها باشیم به شرطی که فرصت‌ها را از دست نمی‌دادیم.

سرمربی پیکان در واکنش به این سوال که چرا از عملکرد شاگردانش در بازی مقابل استقلال رضایت ندارد؟ عنوان کرد: بهتر از استقلال بودیم، اما با این حال من از عملکرد شاگردانم راضی نیستم چرا که امروز گذشت لازم را نداشتیم و آن طور که باید برای شکست دادن تیم بزرگی چون استقلال تلاش می‌کردیم نبودیم. از بازیکنانم انتظار بیشتری در این زمینه داشتم. از بازیکنانم انتظار بیشتری در این زمینه داشتم. در بازی‌های لیگ اینطور نیست که شما در هر بازی به یک اندازه انرژی بگذارید، بلکه هر بازی شرایط خاص خودش را دارد و هرچه جلوتر می‌روید بازی‌ها سخت‌تر خواهد شد. امروز بازیکنان تعویضی‌مان آن طور که باید انرژی نگذاشتند و انتظارات مرا برآورده نکردند.

وی در واکنش به سوال یکی از خبرنگاران درباره اینکه چرا تعویض‌هایش بیشتر محتاطانه بود تا این که تهاجمی باشد و به نظر می‌آمد تیمش در دقایق پایانی به گل نخوردن فکر می‌کرد، گفت: در 15 دقیقه پایانی 10 نفره شدیم و باید به آن شکل تعویض می‌کردیم، اگر چه تعویض‌هایی که ما انجام دادیم کمکی به ما نکرد و من از این موضوع ناراضی هستم. تغییراتی که ما داشتیم براساس تدابیری بود که از قبل اندیشیده‌ بودیم. بازیکنان ما امروز آن تلاشی را که برای شکست دادن استقلال انجام می‌دادند ارائه ندادند و من دوست داشتم این تلاش خیلی بیشتر از این بود. مخصوصاً بازیکنان تعویضی ما که با آن‌ها صحبت کرده بودم که چه کار کنند اما انتظار مرا برآورده نکردند. روی این نفرات از قبل حساب کرده بودم در حالی که موقع رفتن به زمین آن تاثیری که باید می‌گذاشتند را نگذاشتند.

جلالی در مورد تقویت تیمش در نیم فصل خاطرنشان کرد: نفرات زیادی در اختیار نداریم، کل بازیکنان ما الان 16 نفر هستند که از این جمع نفرات زیادی آسیب‌دیده‌اند، ما با بازیکنان جوان نیمکت‌مان را پر کرده و در مواقعی از آن‌ها استفاده می‌کنیم. قطعاً باید در نیم فصل بازیکن بگیریم اما تا آنجا که بضاعت‌مان اجازه دهد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار