مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی استان اردبیل خبرداد:

فروش بیش از ۳ میلیون لیتر فرآورده‌های نفتی در جایگاه مرزی بیله‌سوار

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی استان اردبیل گفت: در هشت ماهه نخست امسال به میزان ۳ میلیون و ۲۰۰ هزار لیتر از فرآورده های نفتی اعم از بنزین و نفتگاز در جایگاه مرزی بیله‌سوار به فروش رسیده است.

کد مطلب: ۶۸۸۴۹۹
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا استان اردبیل، سید حجت مدنی درجریان بازدید از جایگاه مرزی بیله‌سوار اظهار داشت: در هشت ماهه نخست امسال به میزان ۳ میلیون و ۲۰۰ هزار لیتر از فرآورده های نفتی اعم از بنزین و نفتگاز در جایگاه مرزی بیله‌سوار به فروش رسیده است .

وی با اشاره به این که طبق برآورد انجام شده روزانه به طور متوسط ۱۳ هزار لیتر فروش در باک و فروش از تلمبه داشتیم افزود: در هشت ماهه امسال تردد ۲۰ هزار و ۸۰۰ خودروی سبک و سنگین نیز به ثبت رسیده که ۱۲ هزار و ۷۰۰ خودروی خارجی و مابقی خودروی ایرانی است .

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی استان در ارتباط با کاهش چشم‌گیر مقدار مواد نفتی مکشوفه نیز گفت: در طول هشت ماهه امسال میزان مکشوفی ۵۰۰ لیتر بوده است که امیدواریم اقدامات انجام یافته بتواند ما را در رسیدن به اهداف مورد نظر در ارتباط با کاهش این میزان رهنمون شود .

مدنی با اشاره به مصرف گاز طبیعی نیز گفت: در هشت ماهه امسال به میزان ۱۳۷ میلیون مترمکعب گاز طبیعی استفاده شده که نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۲.۷ درصد افزایش یافته است و در قبال مصرف گاز طبیعی در مقایسه با سال گذشته ۱۳۷ میلیون لیتر بنزین صرفه‌جویی شده است .

وی اظهار کرد: مقدار مصرف CNG در آبان ماه امسال به مقدار ۱۵ میلیون و ۹۰۰ هزار متر مکعب بوده است که نسبت به مدت مشابه ۱۴.۷ درصد افزایش داشته است .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار